ПРАВА ЗВЕР: Ова тојота то стотке стиже за 5,2 секунде (ФОТО)
Као метак...
Поред првобитног 3.0-литарског шестоцилиндраша, купци у Европи моћи ће да изаберу и нешто слабију опцију са 4-цилиндарским агрегатом.
Годину дана након светског дебија ГР Супре, Toyota најављује нови, 2.0-литарски мотор са турбопуњачем. Уз већ етаблирану 3.0-литарску турбо јединицу са шест цилиндара у линији, нови мотор у понуди ће обезбедити бенефиције на пољу динамике и довести ГР Супру до ширег круга клијената, кажу у јапанском произвођачу.
УСКОРО: Нови Јарис креће у освајање европског тржишта
НЕВЕРОВАТНО: Познати дизајнер направио је ауто будућности
И ТУ СЕ ТРКАЈУ: Ево који ауто најбрже напуни батерију
Нова верзија располаже са 190 kW (258 КС), а максималан обртни момент је моћних 400 Нм, чиме се омогућава убрзање из стања мировања до 100 км/х за само 5,2 секунде и максимална (електронски ограничена) брзина од 250 км/х.
Емисије ЦО2 износе од 135 до 144 г/км (вредности у складу са НЕДЦ), односно 156 до 172 г/км (резултати са WLTP мерним стандардом).
Динамичке бенефиције
Мање димензије и умањена маса новог мотора доносе посебне погодности на пољу динамике аутомобила. Када се ради о основном моделу, 100 кг је лакши од свог 3.0-литарског претходника.
И, пошто је мотор компактнији, позициониран је ближе средини возила, што омогућава идеалан однос масе предњег и задњег дела од 50:50. То доприноси бољој реакцији и агилности возила.
Као и верзија 3.0, и нова 2.0-литарска ГР Супра постиже исти “златни однос” за оптималан учинак приликом управљања - квалитет дефинисан односом између димензија међуосовинског растојања и растојања између точкова аутомобила.
За све ГР Супра моделе, овај однос је 1.55, унутар идеалног опсега.