ПРЕСЕКЛИ: Мерцедес и BMW више неће производити ове моделе! (ФОТО)
У вези са овим су сагласни.
BMW и Мерцедес боре се већ годинама, али у једној ствари су сложни. Помало неочекивано, оба ауто гиганта схватили су да су инфлацијом нових модела претерали. У жељи да свој премиум израз учине доступнијим, али и да се прилагоде готово свим укусима лансирали су у сваком сегменту и по неколико модела. Притом Ауди није ништа бољи, а веројатно је и сам свестан онога што су рекли челни људи друга два немачка премиума.
А рекли су довољно да нам буде јасно да су појединим моделима дани одбројани. Иан Робертсон, шеф продаје и маркетинга у BMW-u рекао је за Car&Driver: "Истина, долазе нам још X2 и X7, и још неколико модела, али исто тако знам да како ће поједине каросеријске верзије бити укинуте". Дитер Зетче је испред Мерцедеса јасно рекао како се најлошије котирају "цоупе"-и и кабриолети и појаснио: "Кинеска експанзија популаризовала је лимузине, али не и одређене моделе својствене специјалним нишама. А то би за њихов опстанак могао бити проблем".
pic.twitter.com/Cwe2Zozl2B— ФикоР (@FikoR87) March 19, 2017
Нова Мазда представљена, ово је ФАНТАЗИЈА! (ВИДЕО)
Уосталом како другачије објаснити BMW-ovu серију 4 Гран Цоупе, Мерцедес ГЛЦ цоупе или Ауди А5 Спортбацк. Можда је управо Мерцедес најдаље отишао, па је тако најавом X класе (пицк-уп) и формално ушао у све домене тржишта. Што је превише, превише је. Оно што им је испрва била предност, сада им се враћа попут бумеранга. Више ни поклоници појединих марки не знају колико је модела у игри, а униформирани дизајн уништио је сваку могућност индивидуализације.
pic.twitter.com/dEctW1l4bo— ФикоР (@FikoR87) March 19, 2017
ЕЛЕКТРИЧНИ АУТОМОБИЛИ СУ САДАШЊОСТ: Доступни су нам, и то ВРЛО ПОВОЉНО! Ево који су НАЈЈЕФТИНИЈИ
Разлога за бригу нема јер је Зетче потврдио како ће наставити да производе и моделе са двоја врата, али ће их свакако бити мање. У BMW-u највише проблема имају са роадстерима који никако не успевају да врате стару славу. Робертсон управо у томе види разлог за удруживање са Тојотом на новом роадстеру (З5), који је смањио трошкове развоја модела, а тиме и тржишна очекивања. Најугроженији су велики модели с двоја врата, чији поклоници све чешће бирају ГранЦоупе изведбе. Преведено, већа је веројатноћа да BMW укине серију 4 и 6 у цабрио издању него њихове Гранцоупе изведбе.
pic.twitter.com/lqg4UZjtdA— ФикоР (@FikoR87) March 19, 2017