РЕШЕНА МИСТЕРИЈА: Да ли су аутомобили отпорни на екстремне врућине?
Углавном јесу, али појављују се нови проблеми.
Тексас су погодили екстремни топлотни таласи, недељама су температуре биле веће од 35 степени, а Boschevi механичари сада откривају како је вруће време утицало на аутомобиле.
УВОДЕ СЕ НОВЕ ЗАБРАНЕ: Хромиране облоге иду у историју?
РАЗМИШЉАТЕ О СУВ ВОЗИЛУ? Ових 5 ствари би требало да ПРОЧИТАТЕ пре саме КУПОВИНЕ
ИЗУЗЕТНО РЕДАК ПРИМЕРАК: 412 П Berlinetta који може постати један од најскупљих Ferrari модела свих времена (ВИДЕО)
Неки уобичајени проблеми – често се додатно троше акумулатори, који имају тенденцију лошег рада на екстремним врућинама, а ту су и пробушене гуме као резултат губитка притиска због временских прилика.
У последње време ти проблеми су праћени новим малфункцијама јер топлота разграђује неке друге спојеве попут гуме у метлицама брисача ветробранског стакла. Наиме, гумени део се сломи, а онда остаје метална рука која гребе стакло. Трошак замене метлица брисача није ништа у поређењу с целим предњим ветробранским стаклом, наводи Ревија ХАК.
Велике врућине негативно утичу и на кочнице аутомобила. Кочиона течност може да апсорбује влагу, при чему топлота испод поклопца мотора изазива ширење те влаге. Када се то догоди, осећај притискања кочнице може да буде ‘сунђераст’, при чему власник возила мора да одвезе аутомобил на сервис.