ШТО СУ СТАРИЈИ, ТО СУ ВРЕДНИЈИ: Ако сте власник неког ОД ОВИХ аутомобила, НИКАКО их не стављајте у огласе
Као вино.
Експерти који раде у регистру за податке историје возила у царВертицал-у су анализирали тржиште аутомобила и издвојили су 10 аутомбила које не би требали да продате звог увећања њихове вредности. Они су користили податке из базе која садржи хиљаде извештаја о историји аутомобила, све у циљу да истраже статистичке податке о одређеним моделима.
Упознајте Huawei П60 Про и његову врхунску подршку у виду AppGallery продавнице
РЕШАВАМО ДИЛЕМУ: Да ли су ДОБОШ кочнице боље од кочионих дискова и зашто?
ФИАТ ПРИКАЗАО ПРВЕ СЛИКЕ НОВОГ МОДЕЛА: Изгледа као да је дошао из будућности (ФОТО)(ВИДЕО)
Ово је коначна листа:
Алфа Ромео ГТВ (1993 - 2004)
Специјалисти за дизајн у Алфа Ромео тиму, који су одувек фаворизовали одважне и аутентичне одлуке, су реконструисали свој приступ дизајна када је у питању Алфа Ромео ГТВ.
Као и већина купе возила у то време, Алфа Ромео ГТВ је био доступан са четворо или шестоцилиндричним мотором на безнин. Без обзира што се њихов четвороцилиндрични мотор показао као брз и агилан, ипак је фантастична Busso верзија са шест цилиндра била вреднији избор.
Мотор, који је уствари представљао кеца у рукаву Алфа Ромеа, је понајвише заслужан за значајно повећање цене Алфа Ромео ГТВ модела. Ипак као и сви остали италијански аутомобили, вредност ове Алфе не напредује истим растом као неки одређени немачки модели. Добро одржавани примери овог аутомобила се данас цене и до €30,000.
Према извештајима о историји аутомобила са царВертицал платформе, чак је 29% ових аутомобила имали одређене дефекте који могу да утичу на рад аутомобила.
Ауди В8 (1988 - 1993)
Ауди А8 је данас препознатљив као врхунац технике и инжињерства у свом бренду. Али, чак и пре тог модела, Ауди В8 је носио заставу своје компаније.
Овај елегантни модел је био доступан само са В8 мотором који је уједно и дао име овом аутомобилу тада. Неки од најјачих модела су чак имали и шестостепени систем пеноса такође.
Ипак, Ауди В8 није упечатљив као BMW Серија 7, није чак ни луксузан као Мерцедес С Класа, али је дефинитивно посебан због других ствари. Он је поставио темеље данашње компаније која је врхунски произвођач аутомобила и одличан ривал BMW и Мерцедес компанијама. Уз све то, Ауди В8 је много ређи него било који његов супарник и зато нема никаквог изненађења да се цена овог аутомобила само повећава.
Ипак, 9% аутомобила овог модела имају неку ману, док је 18% подложно враћеној километражи.
BMW 540и (1992 - 1996)
Серија 5 BMW-a је деценијама била оличије класе и луксуза. Ипак, Е34 генерација је успела да се докопа неке златне средине између старијих модела и мало скупљих Е28 и Е39 који су доживели кризу средњих година.
Варијанта мотора са 8 цилиндра је била доступна само неколико година. Као резултат тога, баш је ређе видети овај модел у Европи и Америци него BMW М5. Поред тога, снага В8 мотора је поприлично слична оној који нуди BMW М5.
Аспект који највише одушевљава код овог модела је његова приступачност; док је цена BMW М5 скочила до неба, 540и модел је остао мање више јефтин али то ће се ускоро променити.
Јагуар XK8 (1996 - 2006)
Јагуар XK8, који је дебитовао у деведестим, је био доступан у купе или кабриолет варијанти. Нудио је више различитих мотора као и много комфортних погодности како би угодио већини власника. Он је један од првих заиста модерних Јагуара, а то је наравно повисило лествицу када су у питању квалитет, технологија, као и остале вредности.
Уколико желите овај модел, будите спремни да дате између €15,000 и €20,000 за добро очуван примерак. Са друге стране, Јагуар XK-R, који је направљен за праве љубитеље аутомобила, је још више скупљи. Али, 29% аутомобила ове врсте је имало мане, док је 18% имало враћену километражу.
Ланд Ровер Дефендер (Сериес И, Сериес ИИ)
Ланд Ровер никада није крио чињеницу да је прва генерација Дефендер СУВ дизајнирана да буде вишенаменско возило за оне који обрађују земљу. Његов једноставан дизајн и могућност да премости било коју препреку су омогућили Ланд Ровер Дефендеру статус веома способног теренца за било коју подлогу.
Данас, вредност Серија И и Серија II је изненађујућа за многе. Примера ради, СУВ возила која су видела и лоше и добре дане се крећу између €10,000 и €15,000, док се она која су добро очувана са минималним улагањима крећу око €30,000. Према извештајима, 15% има проблеме, док 2% има лажирану километражу.
Мерцедес-Бенз Е300, Е320, Е420 (1992 - 1996)
Мерцедес је избацио чак 2 милиона W124 модела на пут, и то у релативно дугом периоду производње. Неки су завршили свој пут на отпаду, док остали још показују знаке живота. Добро очувани модели вреде богатсво!
Наравно, највреднији W124 модел је познат као 500е или Е500 (у зависности од године производње). Али, само пар корака ниже на лествици, Е300, Е200, и Е420 имају доста потенцијала да постану тражени модели око којих ће колекционари да се боре.
Анализа показује да 14% ових модела има дефекте, док се 5% цени да има враћену километражу.
Сааб 9000 ЦС Аеро (1993 - 1997)
Ахилова тетива Волво компаније је одувек био Сааб. Код овог модела је на првом месту стављена безбедност, а тек онда шарм и јачина одличних турбо мотора.
Сааб 900 ЦС Аеро припада средњој категорији лимузина. Представљен у мало каснијем процесу производње и одувек је сматран као најбољи модел Сааб 9000 серије. Овај модел је буквално "тачка" на крају реченице у овом конкретном случају.
Сааб 900 ЦС Аеро је, како и сами закључујете, веома редак пример данас. Без обзира на то што Сааб никад није јасно рекао колико је направио ових модела, овај конкретан модел се може показати као добра инвестиција.
Анализа о историји аутомобила показује да 8% ових аутомобила има неки дефект.
Toyota Ланд Цруисер (Ј80, Ј100)
Toyota је одувек пуштала своје аутомобиле и њихове власнике да говоре о квалитету, и до дана данашњег, они отворено кажу да је Toyota Ланд Цруисер један од најбољих СУВ модела на свету.
Поред тога што ова два модела имају исто име, њихов склоп има доста техничких и технолошких разлика. Ј80 је успео да обезбеди једноставност у вожњи са свакодневном функционалношћу. Ј100 је са друге стране доста луксизнији, дизајниран за дуга путовања и то без икаквих проблема.
Данас, специјалне погодности ова два аутомобила дозвољавају власницима Ј80 и Ј100 да своје аутомобиле нуде по изузетно високим ценама. Чак и они примерци који су видели све ћошкове света могу да се цене око €40,000.
Анализа показује да 36% аутомобила овог модела има дефекте, док је 8% подложно враћеној километражи.
Volkswagen Corrado ВР6 (1991 - 1995)
Volkswagen је, у протеклих пар деценија, народу дао велики број аутомобила који и нису баш повољни. Али, Volkswagen Corrado ВР6 је дефинитивно изузетак.
Са веома аутентичним изгледом, посебним моторм, и одлично избалансираним системом за суспензију, овај модел ће вас натерати да се запитате зашто га нису више куповали деведестих.
Volkswagen Corrado није био ни близу популаран као Опел Цалибра некада, али се то данас може приписати погодностима. Вредност ове шестоцилиндричне верзије је почела да расте тек у протеклих пар година, тако да очекујемо да се овај тренд настави.
Анализа показује да 14% овог модела има дефекте, док се 5% показало са лажном километражом.
Волво 740 Турбо (1986 - 1990)
У осамдесетим годинама, Волво 740 је био доказ да се миљеник очева (а и мајки) може возити брзо скоро као Porsche 924.
Флексибилност на путу и могућност прикагођавања готово свим ситуацијама чине Волво 740 Турбо модел одличним избором који временом добија на цени. Овај тренд раста цене овог модела се очекује да настави у позитивном правцу.
Анализа показује да 33% овог модела има неке дефекте, док се 8% бележи са враћеном километражом.
Закључак
Инвестирање у возила и аутомобиле је још увек концепт који многи не разумеју. Можда се чини као ризик, али са добрим познавањем аутомобила, овај посао може да донесе велике зараде и то за кратко време.