ВОЛВО ПРАВИ ИЗМЕНЕ НА БОЉЕ: Не залазећи у процес конструкције возила, жели да ДРАСТИЧНО СНИЗИ штетне емисије
Циљ им је да охрабре и друга друштва да крену тим путем.
Руководство скандинавског произвођача племенитих аутомобила марке Волво, компанија која послује унутар кинеског холдинга Geely, жели да снизи нивое штетних емисија тако што ће користити обновљива горива за теретне бродове који допремају компоненте за производњу возила. На тај начин, на годишњим основама би се уштедело на десетине хиљада тона угљен-диоксида.
ПОСЛЕДИЦЕ УЖАСНЕ ВЕЧЕРИ: Покрива ли ТРОШКОВЕ поправке КАСКО или не, ако вам је ДРВО пало на ауто?
ОВО СИГУРНО НИСТЕ ЗНАЛИ: Врло ЈЕДНОСТАВАН ТРИК који ОТКРИВА ИСТРОШЕНО КВАЧИЛО, и тренутак када је потребна ЗАМЕНА (ВИДЕО)
КРЕАТИВНОСТ НА ДЕЛУ: Македонски дизајнер направио НЕВЕРОВАТНЕ илустрације YUGA
Теретна пловила намењена превозу компоненти и склопова који су примену нашли у процесу производње аутомобила поменуте марке, требало би да користе гориво из обновљивих извора. Конкретно, то ће бити метил естри масних киселина, направљени од отпадних уља за кување. Ради се о прерађеном, једаред већ искоришћеном уљу које се користи у исхрани људи.
Бродови који транспортују делове чија је дестинација испоруке нека од фабрика Волвоа, користиће такво гориво на путу до постројења шведске марке у Европи или Америци, али не и у Народној Републици Кини. Ово гориво ће покретати и бродове с резервним деловима за Волвоове моделе који се возе широм земаљске кугле.
Произвођач наводи да је пројектовао ниже емисије угљен-диоксида на нивоу од 55 хиљада тона годишње, што би значило да су исте снижене за чак 84%, али само у сектору транспорта. Поређење се тиче антиципиране ситуације у односу на актуелну. Ова идеја представља интегрални део тежње Волвоа да снизи емисије скопчане с возилима тог бренда на нивоу читавог животног века аутомобила. Стремљење управе се квантификује процентом смањења од четрдесет, док је период у ком је жеља да се то обезбеди, између 2018. и 2025. године.
- Не видимо ово као компетитивну предност, напротив, желимо да охрабримо и друга друштва да крену тим путем. Увећање тражње за угљенично сиромашним горивима у прекоокеанском превозу показује да су обновљива горива одржива прича, она која може да заживи на средња рок посматрано - казао је Хавијер Барела, оперативни директор и заменик генералног директора скандинавске аутомобилске компаније.