ВИРУС НАМ ИСКОРЕНИО СТАРЕ НАВИКЕ: Купујемо ређе, али више, а заузели смо и ВАЖАН СТАВ за државу
Многи су уверени да се куповина какву познајемо никада више неће вратити на старо.
Људи ће, наравно, наставити да редовно иду у продавнице, али ће куповати опрезније, акценат ће и после короне бити на хигијенским производима, куповаће ређе, али више.
СРБИЈИ НЕ ТРЕБА ПОМОЋ ОД ММФ: Новац неће ни Турска, а наша земља тек има дебео разлог за "НЕ"
ПРИВРЕДНИЦИМА У СРБИЈИ ЈОШ ДВЕ МИЛИЈАРДЕ ЕВРА: На располагању од уторка, комплетиран пакет економских мера
Стиже НОВЧАНА ПОМОЋ за пољопривреднике: Обезбеђени и кредити на три године, камата један одсто
Грађани неких земаља су става да сада више него икада пре треба шансу дати домаћим производима, како би се поспешила економија земље. На пример, више од 80 одсто Италијана сматра да је важно куповати само производе направљене у Италији, јер је њихову земљу тешко погодила корона криза.
Занимљиво је да залихе у куповини праве, пре свега, грађани старији од 65, чак и у свету где немају забрану кретања и могу да иду у радње сваки дан, уз потврду или у одређено време. Осим тога, залихе стварају и они који нису имућни, али се прибојавају шта ће пандемија сутра донети.
Од 82 одсто оних који су се изјаснили да куповином домаћих производа желе да подрже економију Италије, највећи проценат, односно 86 одсто, припада средњем сталежу, показало је истраживање јавног мњења Swg-Legacoop спроведено током претходне недеље.
И ово нису једине приметне промене. Људи би убудуће могли бити опрезнији и када је реч о поштовању личног простора, односно реда, али и када говоримо о самом ритуалу куповине.
Пандемија корона вируса променила је понашање Аустријанаца приликом куповине, јер они сада одлазе ређе у радње, али зато када оду купују у већим количинама, показује једно истраживање.
Чак 58 одсто испитаника навело је да ређе него раније иде у куповину, а пет процената је навело да уопште више не иде у куповину. Само три од десет испитаника каже да није променило навике куповине.
Хигијенски артикли су најважнији за Аустријанце, а потом су се у корпама нашли дуготрајни производи. И код њих је потражња за домаћим поризводима повећана.
Регионално, односно аустријско порекло, постало је све значајније потрошачима ове земље, који купују по критеријуму да је квалитет важнији од цене, за разлику од ранијих истраживања.
Брзо пуњење радњи, након навале на почетку епидемије корона вируса у Аустрији, допринело је да се повећа поверење грађана у снабдевање намирницама. Чак 96,6 одсто грађана верује у довољну снабдевеност до краја кризе. Занимљиво је и то да сада њих 44,4 одсто да чешће кува.
Табаковић: Србији се предвиђа ПУН ОПОРАВАК следеће године
ОДЛУКА ВЛАДЕ СТУПИЛА НА СНАГУ: Запосленима у изолацији и самоизолацији 100 одсто плате
ВИРТУЕЛНЕ ПРОДАВНИЦЕ И ФЕЈСБУК ПИЈАЦЕ: Ево како грађани купују за овај Ускрс и да ли су цене порасле
РЕКОРДНИХ 22 МИЛИОНА НЕЗАПОСЛЕНИХ У АМЕРИЦИ: САД на ивици нове "ВЕЛИКЕ ДЕПРЕСИЈЕ"
ЈОШ ЈЕДАН УСПЕХ ЗА СРБИЈУ: Готова реконструкција ауто-пута до границе са Хрватском