"Водоотпорне чизме су за СУВИ СНЕГ!" БАХАТИ ПРОДАВЦИ масовно ВАРАЈУ ПОТРОШАЧЕ уз ГЛУПА ОБЈАШЊЕЊА!
Купци се највише жале на лошу обућу и телефоне, а само лане је поднето више од 3000 жалби на продавце!
Оволики број жалби показује да су се трговци и фирме из услужних делатности поприлично осилили када је поштовање Закона о заштити потрошача у питању, па купци морају да прођу Танталове муке да би се изборили за замену или повраћај пара за оштећену робу, или лоше пружену услугу.
Волите да путујете, а да НОВЧАНИК ипак не остане ТАНАК? За ОВЕ дестинације вам треба свега 12.000 ДИНАРА!
Грађани искористили "ПОСЛЕДЊИ ВОЗ" да се ЗАДУЖЕ НА ДУЖИ ПЕРИОД: Ево на колико година банке сада ОДОБРАВАЈУ КРЕДИТЕ
Стижу СЈАЈНЕ ВЕСТИ! Ако сте желели да се грејете на ГАС, ТО ЋЕ ВАС САДА КОШТАТИ ДУПЛО МАЊЕ!
- Пре 10 дана сам на снижењу од 50 посто купила чизме за 2800 динара. На њима је била етикета на којој је великим словима писало "водоотпорне". Када сам их други пут обула, падала је ситна киша и ноге су ми биле скроз мокре. Однела сам их у радњу и тражила да ми врате новац јер су се веома лоше показале, али продавачице нису хтеле ни да чују за рекламацију. Тврдиле су да је то обућа за "суви снег", а када сам питала како снег може да буде сув, ћутале су. Покушала сам да их рекламирам и у другој смени, и тек када сам запретила да ћу се жалити заштитницима потрошача, пристали су да чизме пошаљу "Југоинспекту" на анализу – прича Н.А. из Београда, и додаје да су је после 7 дана из продавнице звали и рекли да се чизме још нису осушиле, те да ће после морати опет да их поквасе како би се утврдило где пуштају воду и да ли ће јој уважити рекламацију.
И један купац из Панчева био је оштећен за 100 евра, колико је платио ћерки патике једног познатог бренда, јер у продавници нису хтели да му врате новац, нити да дају друге патике као замену за прве, којима се оштетила пета, па је део који је штрчао повређивао детету ногу.
- Одбили су ми рекламацију због наводног неправилног коришћења, и једино што ми је остало јесте да их тужим, али сам закључио да ми се то не исплати, па сам ћерки купио друге патике – каже овај човек из Панчева.
Да потрошачи морају да иду до краја у заштити својих права, па макар и на суд, сматра Зоран Николић, потпредседник Националне организације за заштиту потрошача, јер је то једини начин да трговци схвате да не могу тек тако да одбијају сваку рекламацију.
- Када постоје законске основе, охрабрујемо потрошаче да туже, зато што на тај начин показујемо трговцима да не могу тек тако да поступају са потрошачима одбијајући сваку рекламацију. Није суштина колико то кошта и траје, већ је суштина да се тужбом покаже продавцу да постоји и свест потрошача о томе, и да не могу да се понашају у стилу "тужи ме". Прошле године смо поступали у више од 3134 приговора потрошача. Имали смо више од 50 посто судских тужби у име потрошача и само је једна решена негативно. Највише је жалби било због обуће, мобилних телефона, телекомуникационих услуга и беле технике – каже Николић.
Високе казне
300.000 до два милиона динара износи казна за правно лице које у року од осам дана не одговори на рекламацију потрошача
50.000 до пола милиона динара прописана је казна за одговорно лице које не одговори на рекламацију у року
50.000 до пола милиона динара износи казна за предузетника који не одговори на рекламације у року од осам дана
ПОДМЕЋУ НАМ ШЕЋЕР РАЗМУЋЕН СА ВОДОМ: Србијом харају ФАЛСИФИКАТОРИ МЕДА, ево како да препознате ЛАЖНИ ПРОИЗВОД
ЦЕЛА СРБИЈА ЛЕЖИ НА НЕВЕРОВАТНОМ БЛАГУ! Само једно место у нашој земљи има ЗАЛИХЕ УГЉА за наредних 150 ГОДИНА!
КРЕДИТНЕ КАРТИЦЕ: На шта ПОСЕБНО треба ОБРАТИТИ ПАЖЊУ - ПЕТ корисних САВЕТА како би избегли ПРЕВАРЕ!
Овај посао на селу доноси 700 ЕВРА месечно, а нико неће да РАДИ! Сада стижу РОБОТИ да нас замене
Да ли наши грађани купују чувене "КУЋЕ ЗА ЕВРО"? Ево како можете постати ВЛАСНИК једне од њих