''МОРА ДА СЕ НАПРАВИ ДОПУНА УЏБЕНИКА'' Стручњак отркио због чега је важно увести нов предмет у наставу!
Сексологу Александру Милошевићу је рекао да се залаже за увођење сексуалног образовања што раније, те да је по његовој оцени четврти разред примерен узраст.
- Ја сматрам да је четврти разред врло озбиљно доба, да деца могу да размишљају о томе, да схватају и да прихвате одређене ствари које су примерене њиховом развоју, а поготово у осмом разреду и гимназији где је пубертет већ кренуо, где људи треба да упознају своје тело, да се припреме за сексуални живот - казао је Милошевић.
ШКОЛАРЦИ ДОБИЈАЈУ НОВИ ПРЕДМЕТ? Премијерка дала свој коментар о увођењу сексуалног образовања у школе
РАЗРЕШЕНЕ НЕДОУМИЦЕ: Огласило се Министарство просвете поводом државне матуре
"СВАКО ДЕТЕ ЗАСЛУЖУЈЕ ИСТУ ШАНСУ НА ПОЧЕТКУ ОБРАЗОВАЊА" Огласио се Кавчић о бесплатним уџбеницима у Србији
Каже и да је покушај увођења катедре на Медицинском факултету пропао, те да је идеја била да она буде колоквијална, не и да улази у просек.
- Али колоквијум мора да се положи. Ако га не положите, морате поново - навео је напомињући да би сви лекари требало да прођу сексолошку обуку.
Истиче да је сексуалност најважнија људска особина, да "на крају она једина и доводи до живота", те да је за њега питање изучавања сексуалности равно изучавању језика.
- Она је много шира и може да комуницира иако не знате туђи језик - казао је уз напомену да је увођење овакве врсте обуке озбиљан посао, те да је неопходно да се обезбеди и одговарајућа литература.
Каже да би се сексуалност могла изучавати кроз предмет биологија, те да би требало обучити наставни кадар.
- То може да иде у оквиру биологије. Морала да се направи допуна уџбеника, примерено разреду. Ја сам за то да се курсевима обуче професори биологије и да се то уведе као наставна целина која би ушла у оцену - навео је свој предлог.
Ђаци, маске, клупе, настава, коронавирус
- Примерено потребама узраста ученика, одговоран однос према здрављу, па тако и репродуктивном, развија се кроз предмете: природа и друштво, физичко и здравствено васпитање, биологија, грађанско васпитање, здравље и спорт (изборни програм у гимназији)… али и кроз друге активности као што су часови одељенског старешине, предавања и радионице које држе здравствени радници, као стручњаци за ову област - навели су из Министарства просвете.