ПЕТ НАЧИНА ДА ОЈАЧАТЕ ИМИЏ ФИРМЕ: Како да постанете компанија у којој млади желе да раде?
Имиџ заправо показује интерну културу компаније и постаје све важнији фактор тражилаца посла приликом одабира компаније.
Постоји разлог због којег би сви желели да буду део великих компанија као што су Apple, Facebook или Google, а то нису само добре плате или велики пакети бенефиција. Управо те компаније имају изграђен имиџ пожељног послодавца.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2019/07/28/stan.jpg?itok=CI3139Mc)
ПОРЕЗ НА ИМОВИНУ БИЋЕ ВЕЋИ ПО ЦЕЛОЈ СРБИЈИ: Неки градови већ имају нове ценовнике, али коначном списку ту није крај
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/84136/penzioneri_foto_srbijadanassasa_dzambic_1.jpg?itok=rbJ03UCc)
ЛЕПЕ ВЕСТИ ЗА БУДУЋЕ ПЕНЗИОНЕРЕ! Ако вам фале ДВЕ или ПЕТ година до пензије - једно морате знати
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/08/16/ponovo_ljudi_i_sat.jpg?itok=HQVvJmzN)
УВЕК НА ПОСАО СТИЖЕТЕ У ЗАДЊИ ЧАС И ЗБОГ ТОГА СТЕ ПОД СТРЕСОМ?! Примените пар савета и то вам се више неће дешавати
Имиџ заправо показује интерну културу компаније и из два разлога постаје све важнији фактор тражилаца посла приликом одабира компаније.
Нове генерације које ступају на тржиште рада траже нешто више од високе плате, те им она није високо на листи приоритета приликом одабира посла. Њима је од плате важнија позитивна култура компаније која цени и негује креативност, иновативност, те окружење у којем постоји могућност раста и развоја, односно колеге који ће им у томе помоћи.
Осим тога, тражиоци посла кроз само неколико кликова мишем могу доћи до свих жељених информација о потенцијалном послодавцу.
Кроз ових 5 начина можете ојачати имиџ фирме и постати пожељан послодавац:
Страница "Каријере": Персонализована, интерактивна и прилагођена мобилним уређајима
Корпоративну страницу фирме, део "Каријере", "Запошљавање", како год је назвали, односно део странице где позивате потенцијалне кандидате да се прикључе вашем тиму, искористите за стварање позитивног имиџа о вама.
Уклопите у страницу садржај попут блога којег једном месечно може писати неко од ваших запослених, поставите видео материјале који приказују један радни дан у компанији или садрже кратак интервју са запосленима, и редовно ажурирајте пројекте на које сте поносни. Истакните особе које раде на тим пројектима и на који начин су допринели успеху.
Водите рачуна да је ваша страница прилагођена мобилним уређајима, будући да се драстично повећава број особа које их користе за потрагу за послом.
Прилагодите страницу новим генерацијама и освојите их садржајем кроз који се могу боље упознати с вашом организационом културом. Тако ћете привући најбоље кандидате, а они ће кроз вашу страницу добити додатну вредност - изврсну припрему за разговор за посао код вас.
Скините прашину са неактивних профила на друштвеним мрежама
Потенцијални кандидати вашу компанију прво траже на друштвеним мрежама. Неактивни и запуштени профили могу оставити утисак исто такве корпоративне културе, иако то можда и није случај. Запослите особу која ће се бавити профилима на друштвеним мрежама како би повећали вредност вашег бренда и били присутни управо тамо где се налазе ваши будући радници.
Испуните профиле квалитетним информацијама везаним за вашу индустрију, али свакако задржите личнији приступ и опуштено комуницирајте с вашим корисницима. Сви воле да виде да се иза рачунара крије права особа која одговара на њихова питања.
Ваши запослени: Бесплатан маркетинг и одраз вашег бренда
Најбољи или најгори "продавци" ваше корпоративне културе управо су ваши запослени. Едукујте их о вредностима фирме, на начин да свако од њих у сваком тренутку зна која је визија и мисија, те чему тежите у будућности. Управо они могу бити ваш најбољи маркетинг, бољи од било које плаћене кампање.
Упознајте их са друштвеним мрежама и на који начин они квалитетним и занимљивим садржајем могу допринети побољшању имиџа предузећа, да сама корпоративна страница добије посебност и буде аутентична.
Огласи за посао: Користите једноставан језик
Огласи за посао много говоре о вашој фирми и труду којег улажете у запошљавање, али и развој запослених. Незгодно састављен оглас, са превише фраза, а премало конструктивних информација, потенцијалног радника може збунити. На тај начин ваш оглас се ни по чему неће разликовати од огласа ваше конкуренције, нити истаћи зашто се баш код вас треба пријавити.
Саставите кратак, информативан оглас који ће кандидатима дати увид у културу компаније. Ставите се у позицију кандидата и приликом састављања огласа запитајте се - "Желим ли ја да радим за ову компанију"?
Мисија компаније: Оријентишите се на будуће запослене
Много пута мисија фирме само је мртво слово на папиру, па се кроз њу уопштено описује компанија и обраћа клијентима. Таквим приступом пропушта се прилика за повезивање са талентима који би желели да постану део ваше компаније.
Укључите позив на акцију према кандидатима. Додајте детаље шта вашу компанију чини изврсним местом за рад и развој и на који начин вашим пословањем помажете широј заједници. Кроз две - три реченице можете створити повезаност са њима.
Искористите ових 5 корака и ојачајте имиџ своје компаније у јавности, самим тим постаните пожељан послодавац. Оваквим приступом олакшавате кандидатима да креирају искрену слику о вама, упознају ваше вредности и одмах виде да ли се уклапају у културу ваше фирме и визију раста. Улагањем додатног труда привући ћете најбоље таленте који ће својим ангажманом побољшати пословање компаније.