Кинески туристи троше у Србији МИЛИОНЕ ЕВРА! Увек су спремни ДЕБЕЛО ДА ПЛАТЕ за ових ПЕТ СТВАРИ
Званична статистика показује да у Србију годишње дође 102.351 Кинеза.
Незванична, али поуздана, показује да свако од њих дневно потроши по око 150 евра, а рачуница да Србија од кинеских туриста на сваких 12 месеци инкасира чак 15 милиона евра!
ЈЕДАН ЈЕ ОД СПОРАЗУМА КОЈИ ЋЕ СЕ ПОТПИСАТИ: Долазак Медведева решава проблем извоза воћа и поврћа!
Швајцарска Србији поклања 150.000 франака, а само 21 општина се јавила да узме паре!
Нова СОРТА ЈАБУКЕ која ће произвођачима ДОНЕТИ МИЛИОНЕ: Црвена лепотица ће воћарима дати ПРАВО БОГАТСТВО!
Профитирају, дакле, многи, од власника хотела и хостела до газда кућица и апартмана широм Србије, преко власника модерних или традиционалних ресторана до предузимљивих људи који зарађују продајући "домаћу радиност" или смишљајући "акције" које су за Кинезе несумњиво спремни добро да плате. Најпластичније речено, нека сваки Кинез купи по само један магнет, а многи купе и више, то је за Србију и њене грађане 100.000 евра.
- А Кинезе интересује све - од националне културе, народних обичаја и села до модерних споменика, градова и урбаних места. Њима можете продати и улазницу за музеј и детаљ са уличне тезге, али и добру храну и забаву. Није притом реч о туристима који штеде и немају новца, већ о добрим муштеријама - оцењује председник Удружења хотелијера и ресторатера Србије "ХОРЕС" Георги Генов, одговарајући на питање како зарадити на Кинезима.
Кинези одседају свуда - хотелима, хостелима, по приватном смештају. Питање је само како их уловити, а одговор јесте умешност са технологијама, видљивост на интернету и квалитет као препорука. Јер, већина кинеских туриста налази смештај у Србији електронски, путем букинга. Зато је потребно истражити, сигурно бројне платформе за оглашавање, јер Кинези користе своје странице за претрагу које нама нису много познате. У Кини постоје друштвене мреже и претраживачи који су доступни само овој земљи, тако да ће најбоље проћи наши привредници који до кинеских туриста покушавају да дођу овим путем. Рецимо, "WeChat" за комуникацију - апликација којом све решавају, као и Баиду који је пандан Гуглу.
Такође, препорука је врло важна, јер су кинески туристи добро познати по томе да се пре поласка на пут информишу максимално могуће као и да воле да иду на сигурно.
- Нису то захтевни гости. Излазе врло рано, а враћају се прилично касно. По цео дан су напољу, тако да хотели највише зарађују на смештају а много мање на хотелској храни и услугама попут спа центара, базена или масаже. Кинези се најчешће хране у ресторанима по препорукама својих сународника који су већ били у Србији. Углавном једу нашу храну - сир, кајмак, комплет лепињу, пршуту, качамак - рекао нам је један хотелијер.
У чувеној Скадарлији у Београду, кажу нам да су Кинези међу најбројнијим гостима, који већ раном зором долазе у кафане, често и пре него што буду отворене.
Србија ПОНОВО У ИГРИ за Фолксваген: Креће борба са КОНКУРЕНТИМА, ево који је њихов ПЛАН!
КРЕЋУ ПРВИ ЛЕТОВИ СА АЕРОДРОМА "МОРАВА": Ево које линије су у питању!
ОДЛИЧНЕ ВЕСТИ ЗА ВОЈВОЂАНЕ: Издвојено 50 МИЛИОНА за реконструкцију школа
- Не двоуме се дуго читајући мени и долазе с предзањем. Тако се врло често дешава, да се појаве са папирићем са натипсом "Карађорђева шницла" или да једноставно покажу слику шницле, коју им је неко препоручио. Једу буквално све, а сарма, кајмак и ћевапи су најчешћа храна на њиховим столовима. Воле и медовачу, домаће поврће и зачине - откривају у једном престоничком ресторану. Додају и да Кинези нису чести посетиоци пабова, да слабије пију алкохол, али да су зато су кафа и шејкови нешто што кинеским туристима привлачи пажњу.
Још један начин да Срби зараде кинеских туриста јесте организовање различитих тура и обилазака. Јер Кинези воле да шетају, да обиђу и да виде, као и да сликају селфи где год да стану, а на списку мањих дестинација које траже су Фрушка Гора, Сремски Карловаци, али и кућице на Дрини и на Тари.
На обронцима Златибора туристи из Кине захваљујући домаћинима организују традиционалну српску свадбу. Чауш, коло, ракија, шајкача, пуцање у јабуку и неизбежна куповина младе и наравно све то за паре.. Млади парови из Кине долазе на Златибор, а Туристичка организација Косјерић у свом програму нуди интерактивни програм организације традиционалне српске свадбе.
- Многи често и не питају за цену, већ узимају све што им се свиди на штанду. Најчешће су то ручно осликане чашице за ракију, лутке у народној ношњи, качкети на којима пише Србија, али и магнети које купују за поклоне - прича продавачица са Калемегдана.
У Туристичкој организацији Србије објаснили су да је наша земља све популарнија дестинација међу Кинезима због више разлога. На првом месту је свакако то што су између две земље укинуте визе, али и не само то. Србија се у тој земљи промовише на различите начине.
Тако је рецимо, чувена кинеска књижевница Мадам Чен написала две књиге о Србији и снимила кратак филм. Следећи корак је промоција њеног новог дугометражног филма о Србији.
Такође, познати блогер, инфлуенсер и КОЛ (Key Опинион Леадер) Chen Cheng који има вишемилионски број пратилаца, снимио је филм о Србији који је захваљујући њему био приказан на кинеској националној телевизији CCTV2 и изазвао је велику заинтересованост и бројне позитивне утиске у Кини.
ЕВО КО ДИЖЕ ЦЕНЕ СТАНОВА У СРБИЈИ: Тржиште преплавили млади купци - НАЈСКУПЉИ КВАДРАТ 7.918 ЕВРА
ПОТПУНА ЗАБРАНА! Заборавите на ДИМ ЦИГАРЕТЕ, јер у противном можете ПЛАТИТИ КАЗНУ ВЕЋУ И ОД 500 ЕВРА!
Грађани, стиже ПОВЕЋАЊЕ ПЛАТА И ПЕНЗИЈА! Од ПРВОГ НОВЕМБРА 5.000 динара, а ево када стиже НОВАЦ ЗА ЗАПОСЛЕНЕ
Држава даје у закуп виле из 19. века, а фрапираће вас невероватно НИСКА ЦЕНА
Нико до сада београдском Победнику није пришао БЛИЖЕ: Невероватни детаљи које досад нисте могли да видите (ВИДЕО)