Ако желите да постанете ЛИДЕР, ово су ПЕТ СТВАРИ које морате да знате!
Ево шта је најбоље урадити за своје запослене како би дали све од себе.
Лидера није лако препознати, а исто је толико тешко препознати шта и како заправо лидер треба да ради. Показало се како су најбољи лидери они који воде служећи другима, пише Марсел Швантес, оснивач и главни директор развоја људских ресурса у компанији Леадерсхип Фром the Цоре, за магазин Инц. Према његовим речима, лидери који стоје на услузи могу се препознати по пет ствари.
АПСОЛУТНИ ХИТ: Кованице са ликом Роџера Федерера ЗАПАЛИЛЕ ШВАЈЦАРСКУ (ВИДЕО)
Оснивач "Алибабе" му гледа у леђа: Пони Ма је нови НАЈБОГАТИЈИ Кинез, а ево чиме се бави
На руском Арктику планиране инвестиције од 218 милијарди евра!
Неки од добрих лидера јасни су на самом почетку сваког браинсторминга, те директно кажу како се 90 одсто онога што ће бити речено никада неће спровести у пракси. Истовремено, подстицаће изношење идеја јер глупих идеја нема и добро је да мисли теку јер оне могу инспирисати друге.
У аутократском традиционалном стилу управљања резултати се добијају. Али, начин на који се сада ради, и данашња радна снага знатно су се променили. За успех у менаџменту сада је потребна сарадња, а не заповедање. Позивање запослених да учествују у одређивању циљева служиће као важан део њиховог ангажовања.
Пре него што помислите да сте спремни да водите, питајте се да ли сте добар слушалац. То ће вам бити преко потребно ако желите да водите друге. Недавно спроведено истраживање Харвард Business Reviewa показује да су лидери који слушају боље прихваћени међу људима, стварају више поверења, подстичу више задовољства на послу и јачају креативност свог тима. Слушање тима није слабост нити знак слабог ауторитета, а са временским притиском и ометањем слушања треба се ухватити у коштац.
Изгарање на послу озбиљна је претња здрављу радника. Недавно истраживање Gallupa показало је како 23 одсто запослених често осећа симптоме бурноут-а, а још 44 одсто њих осећа их понекад. Две трећине људи може очекивати изгарање на послу. Лидери се сада одлучују на стварање окружења које ће омогућити запосленима да буду задовољни и тако остварују боље резултате. Неки од лидера стварају у својим тимовима такозвану културу професионалне интимности у којој се пријатељства стварају за компетитивну предност. Једно друго Gallupovo истраживање показало је да када жене имају најбољу пријатељицу на послу, двоструко већа је могућност да ће бити и ангажованије на послу него оне које их немају.
Јачање самосвести је емоционални пут, али може бити веома користан. Као што морате да вежбате мишиће како бисте били снажни, и јачање самосвести оснажиће интеракције са запосленима, колегама, купцима и инвеститорима. Добро је интимно познавати људе око себе како бисте им као лидер помогли да се развију јер посао је јак само онолико колико су јаки људи који га стварају. Добро је бити са њима, славити њихове победе и бити с њима када не успевају, охрабрити их и подстакнути да ризикују како би наставили своје побољшавање и напредак. Дајте им прилику за професионални развој на конференцијама, догађањима и курсевима за лични раст.
Овако европски град стаје на пут ОТПАДУ: Возну карту плати пластичном флашом!
У поплавама му страдала ЦЕЛА ПОРОДИЦА: Живео на улици четири године, а сада је покренуо СВОЈ БИЗНИС (ВИДЕО)
ЕСКОБАРОВ БРАТ ПОКРЕНУО БИЗНИС: Због ове рекламе му се подсмевају! (ВИДЕО)
Ових ШЕСТ СТВАРИ ради свака УСПЕШНА ЖЕНА! Послушајте њихове САВЕТЕ
БУДУЋНОСТ ПУТОВАЊА: Данска ускоро представља ВОЗОВЕ НА БАТЕРИЈЕ!