Најпознатија лутка на свету се потпуно мења: Барбика више неће бити иста, заборавите на стара времена
Компанија играчака удружиће се са компанијом за рециклажу пластике, а материјал ће набављати из подручја на мексичком полуострву Баја, које покушава да ублажи загађеност пластичним отпадом.
Компанија играчака лансира нову линију лутки Барбика направљених од пластике, с тим што ће искористити материјал који је претходно дат на рециклажу, преноси "CNN business".
На тај начин пластика неће завршити у океану. Како наводе из компаније, колекција "Барбие Ловес the Оцеан", која има летњу тему, долази у паковању са три лутке и сетом за играње одбојке на плажи.
НА ПОМОЛУ РЕШАВАЊЕ ПРОБЛЕМА СА ЗАГАЂЕНОШЋУ? Постигнут договор о закону о клими који за ЦИЉ има само једну ствар!
КАДА ЗАГАЂЕНОСТ МОЖЕ БИТИ ОПАСНА? Климатолог Ђурђевић о ПОСЛЕДИЦАМА лошег квалитета ваздуха - цех ћемо тек плаћати
Здрава околина и туристички центар Баната: Панчевци добијају нову друштвену средину, бољу и квалитетнију! (ВИДЕО)
Компанија играчака удружиће се са компанијом за рециклажу пластике, а материјал ће набављати из подручја на мексичком полуострву Баја, које покушава да ублажи загађеност пластичним отпадом.
- Наши напори за одрживост представљају следећи корак у Барбикиној друштвеној мисији и еволуцији, саопштила је за CNN Business Лиса Мекнајт.
- Да бисмо показали добар пример следећим генерацијама, морамо се заложити за заштиту планете, смањење негативних утицаја на животну средину и промоције одрживог развоја- додала је она.
Свака лутка у овом комплету кошта 10 долара, с друге стране комплет за играње одбојке на плажи кошта 20 долара, док сет за почетни асортиман износи 10 долара. У оквиру Барби серије и влога на YouTube, издање лутака ће се упарити са новим видео записом под називом "Барби објашњава на који начин можемо заштитити планету".
Нова линија Барби су последњи потез ове компаније у постизању циљева одрживости. Наиме, 76-годишња компанија за играчке претходно се обавезала да ће до 2030. године у свим својим производима и амбалажи користити 100 одсто рециклиране, рециклирајуће или пластичне материјале на биолошкој основи.
Пандемија је створила непредвиђени пораст потражње за играчкама док су се родитељи играли са децом код куће. Ова компанија није једина кад су еколошка залагања у питању, јер многе велике компаније за играчке покушавају да постану еколошки прихватљивије, након деценија ослањања на еколошки деструктивну пластику у својим производима и амбалажи.
Проналажење алтернатива за пластику је пресудно за борбу против климатских промена, а усвајање "еколошки прихватљивог" маркетинга и производа важно је за компаније, јер су потрошачи све свеснији како њихов избор утиче на планету, пише CNN business.