БЕОГРАД УСКОРО ДОБИЈА СВОЈ ПРВИ МЕТРО: На данашњем састанку договорено када ће почети изградња
Из министарства су навели да би, уколико све стране буду потпуно предано радиле на пројекту, радови на Макишком пољу могли да почну већ крајем следеће године.
Након што су данас из Министарства финансија разговарали са представницима компанија Power China и Алстом о пројекту изградње метроа у Београду, договорено је да се до краја године усвоје правни акти који ће регулисати однос свих постојећих страна и бити основа за све даље активности.
СУТРА СЕ РАЗМАТРА СПИСАК ЗЕМАЉА ЗА УЛАЗАК У ЕВРОПСКУ УНИЈУ: Србија ни у октобру на зеленој листи?
Нови ваучери у Србији: Ево ко има право на 800.000 динара и како да се пријавите!
"Био си ми први! А посебно када луди муж гледа Јокића": ХИТ ОГЛАС ОСВАНУО У БЕОГРАДУ!
Састанку су присуствовали и амбасадори Кине и Француске Чен Бо и Жан Луј Фалкони, као и заменик градоначелника Београда Горан Весић, саопштило је Министарство финансија.
У пројекту ће заједнички учествовати француске и кинеске компаније. Према постојећим договорима, француска страна биће задужена за електромеханику, док ће кинеска страна да се бави грађевинским радовима на изградњи метроа.
Компанија Ежис тренутно ради на студији изводљивости, а у наредним данима биће одржан састанак са њиховим представницима, како би се, у односу на динамику израде студије, планирали даљи кораци на пројекту.
На састанку је договорено и да је неопходно да се у што краћем периоду заврши структура финансирања пројекта, у којој ће учествовати француске и кинеске банке, али и друге међународне финансијске институције.
Компанија Ежис је претходно урадила прифизибилити студију, у којој се процењује да ће изградња прве линије метроа коштати 1,8 милијарди евра, а друге 2,2 милијарде евра.
Саговорници су се сагласили да је реч о изузетно значајном пројекту за Град Београд, на који се чека деценијама уназад, те да ће он бити апсолутни приоритет у наредном периоду како би радови на изградњи што пре започели.