Дигитална платформа Телекома Србија „За мој град“
Телеком Србија развио је дигиталну платформу „За мој град“ како би општинама у Србији омогућио да у сарадњи са грађанима креирају боље услове за живот у својим заједницама.
Ова платформа, коју чине мобилна и веб апликација, представљена је у две општине које користе сервис - Малом Иђошу и Апатину, где су демонстриране све практичне функције за боље повезивање грађана и локалних самоуправа, ефикасније решавање различитих проблема и већу видљивост и проходност иницијатива грађана.
- Телеком Србија, као предводник дигиталне трансформације у нашој земљи, настоји да буде поуздан партнер институција и привреде у том процесу. Како је комуникација, односно пружање беспрекорних и разноврсних комуникацијских услуга у самом средишту нашег пословања, логично је да управо наша компанија понуди свеобухватно решење за лакшу и непосреднију сарадњу грађана и општина, управо у оном делу где је та сарадња истовремено и нужна, и на обострану добробит - изјавио је генерални директор Телекома Србија, Владимир Лучић.
Изразивши задовољство што се Апатин нашао међу првим корисницима платформе „За мој град“, председница општине Дубравка Кораћ се посебно захвалила Телекому Србија на подршци, као и грађанима који својим предлозима већ помажу у бољој организацији живота у тој заједници.
- Имамо част да смо међу првим општинама које користе платформу ’За мој град’, а која ће нам омогућити да побољшамо и додатно унапредимо наш Апатин. Најбољи резултати се постижу када заједнички радимо на њиховом остваривању и овај дигитални сервис нам управо у томе помаже. Зато бих овом приликом позвала све житеље општине да дају активан допринос унапређењу функционисања општинских служби и институција - изјавила је Дубравка Кораћ.
Председник општине Мали Иђош, Марко Лазић, изразио је захвалност Телекому Србија на партнерству и прилици да та општина постане једна од првих корисница сервиса.
- Општина Мали Иђош се простире на више места и овај сервис ће омогућити да нас суграђани благовремено обавештавају о свим евентуалним проблемима или приликама за даљи развој наше заједнице. Како настојимо да будемо одговоран сервис за наше суграђане, овако добијамо прилику да то и покажемо, готово у реалном времену. Верујем да тиме стичемо њихово додатно поверење и да их уједно подстичемо на активније учешће у побољшању животних услова у нашој заједници - додао је Марко Лазић.
Поред Малог Иђоша и Апатина, где је платформа доступна на мађарском и српском језику, и друге заинтересоване локалне самоуправе могу постати корисници сервиса који нуди општинама и градовима могућност да, у сарадњи са грађанима, раде на креирању безбеднијих услова у школском окружењу (модул Школарац), решавању комуналних проблема (модул Комуналац), унапређењу саобраћајне мреже (модел Саобраћајац) и на бољем организовању активности у домену туризма (модул Туриста).
Мобилна апликација је веома једноставна за употребу и грађани могу да је преузму бесплатно са Google Play и App Сторе платформи. Након преузимања и покретања, корисник бира један или више модула у оквиру којих може послати свој предлог за унапређење услова живота у њиховој заједници и рада органа локалне самоуправе.