Фестивал најквалитетнијих идеја: КАКТУС и ове године у Београду
Пријављивање за награде до 22. септембра
Маркетинг мрежа 12. и 13. новембра у хотелу Hyatt Regency у Београду организује четврти по реду национални Фестивал интегрисаних комуникација – КАКТУС 2018. Под овогодишњим слоганом "Идеа ис nothing without execution", акценат фестивала биће на квалитетним и ванвременским
егзекуцијама, без којих ниједна идеја не би могла да преживи.
Као и прошле године, КАКТУС 2018 понудиће учесницима квалитетан и разноврстан програм из различитих области интегрисаних комуникација, као и преглед најновијих светских трендова, а фестивал ће отворити Марцело Падоца, креативни директор агенције David&Goliath Лос Ангелес (УСА).
Први дан фестивала обележиће интерактивна предавања и сесије еминентних стручњака из Европе и света међу којима су и Харјот Singh, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup ЕМЕА (УК); Габриела Лунгу, Фоундер, WINGS Creative Леадерсхип Лаб (ЦЗ); Michael Маслов, Генерал Дирецтор анд Партнер, Ketchum Moscow (Russia) и Fabien Aufrechter, Леад, Хавас Blockchain (Франце).
Другог дана фестивала биће организоване THINK ТАНК радионице, као и дебата на тему programmatic advertisinga у организацији агенције Дирецт Медиа. Поред тога, биће уприличена и годишња додела струковних награда КАКТУС 2018. Награде се додељују у 25 категорија, а добијају их организације, компаније, институције и агенције за најквалитетније и најпрофесионалније појединачне и интегрисане кампање у протеклој години. О томе ко ће добити овогодишње КАКТУС награде одлучује стручни жири који чине 26 угледних професионалаца из креативних, ПР и дигиталних агенција из Србије и региона.
- Тржиште маркетиншких комуникација у Србији већ четири година има свој национални фестивал, у оквиру кога се славе само најквалитетније идеје, оне које померају границе струке и стреме ка бољој будућности. Ове године настављамо даље, са још квалитетнијим програмом, сјајним говорницима, новим искуствима и истицањем идеја које опстају - рекла је Ивана Парчетић Митић, оснивач и уредница портала Маркетинг мрежа и подсетила да пријављивање на конкурс за КАКТУС награде траје до 22. септембра.
Фестивал КАКТУС 2018 подржало је 30 медијских кућа из целог региона, компаније Mercator С, Марбо Продуцт, Jaffa Crvenka, Сбербанк, ЦАР:ГО, АВОН, Делта Холдинг, Златиборац, Coca-Cola ХБЦ Србија, Донцафе, Huawei Србија и бренд Орбит. Компанија Microsoft Србија бронзани је спонзор, док је ХЕИНЕКЕН Србија, сада већ традиционално, пријатељ фестивала. Партнери фестивала су агенције - Дирецт Медиа, Оватион BBDO, Хеадлине, Дегордиан, ДПЦ Гроуп,СуперДот, Алма Quattro, Смарт Research, Инфо Медиа Гроуп. Фестивал су подржали и Нова Communications, Лед Медиа БиХ, Propix и Chameleon.