ИСТРАЖУЈЕМО! Зашто је газда Шолак толико љут на Телеком и Лучића: Ко има Премијер лигу - тај побеђује!
Фамозних 600 милиона евра којима Шолак и његови медији лицитирају као износом којим су наводно плаћена права за пренос Премијер лиге, заправо представљају износ који ће Јунајтед група изгубити и то само током једне године због тога што су остали без исте у понуди својих канала, а доказ за то је губитак у последњем кварталу прошле године већи од 120 милиона евра
Фамозних 600 милиона евра којима Шолак и његови медији лицитирају као износом којим су наводно плаћена права за пренос Премијер лиге, заправо представљају износ који ће Јунајтед група изгубити и то само током једне године због тога што су остали без исте у понуди својих канала, а доказ за то је губитак у последњем кварталу прошле године већи од 120 милиона евра.
Главни партнер Драгана Шолака помаже Алексеју Милеру да избегне санкције САД
ЕКСКЛУЗИВНО! Шта пише у најновијем финансијском извештају Јунајтед Групе: Шолак дужан 7,13 милијарди евра!
ШОЛАК САТЕРАН У ЋОШАК: Јунајтед Група не престаје да прети, пљује и кука, али… ПУКЛИ СУ!
Губитак права на преносе утакмица Премијер лиге био је главни разлог да Јунајтед Група у претходној години направи рекордан пословни минус од 227,03 милиона евра, резултат је анализе финансијског стања групације Драгана Шолака.
С друге стране, прелазак енглеског фудбала на канале Арене Спорта допринео је да Телеком за само годину дана добије 100.000 нових корисника, са трендом раста, и да има стабилан дугорочан основ за даље повећање прихода и профита.
Укратко: ко има Премијер лигу у својој понуди тај побеђује, ко остане без Премијер лиге тај је губитник! Управо у овоме треба тражити разлог, или бар један од главних разлога, за најновију кампању против Телекома, Арене и Владимира Лучића коју воде Шолакови медији, службеници и сарадници.
Најбољи доказ колико је најатрактивније фудбалско национално такмичење било важно Шолаку јесте да је највећи пад у пословању Јунајтед Група забележила прошле године баш у периоду када су престали да емитују Премијер лигу. Последњи квартал 2022. направио је Јунајтед Групи дубиозу од читавих 128,74 милиона евра!
У јесен прошле године дошао им је на наплату губитак корисника, који су кренули да масовно прелазе на Телеком, отказивање канала Спорт клуб од стране других оператора у региону, као и отказивање уносних маркетиншких дилова које су имали због Премијер лиге.
Са друге стране, Арена Спорт је постала главни извор забаве за милионе љубитеља фудбала широм бивше Југославије, од Триглава до Ђевђелије!
Арена Спорт је у Србији, Босни и Херцеговини и Црној Гори присутна у понуди оператора Телеком Србија и МТел, који су део Телеком Групе коју предводи Владимир Лучић, а преко других оператора постала је изузетно гледана у Хрватској, Словенији и Северној Македонији.
У шест земаља екс-Ју региона Арена је данас присутна у око 4 милиона домаћинстава! Притом, други оператори за права на Арену плаћају 2 до 5 евра по кориснику месечно, што је веома атрактивна цена и одличан дугорочан извор прихода, с обзиром на то да је за Премијер лигу потписан шестогодишњи уговор.
Телеком Србија је у претходној години направио приход од 120 милијарди динара, а на нивоу Телеком Групе, што обухвата и пословање на страним тржиштима, укупни приходи су износили 168 милијарди.
Поред понуде најбољег оптичког интернета и најповољнијих финансијских услова за старе и нове кориснике, велику улогу за остварење овако импресивних резултата има и најбоља понуда ТВ канала, где се истиче Арена са фудбалом попут Премијер лиге и Лиге шампиона.
- Светска криза није угрозила развојну стратегију Телекома Србија. То показује раст прихода на домаћем тржишту од читавих 11 одсто, као и то да смо оборили рекорде у висини прихода како у Србији, где смо први пут прешли милијарду евра, тако и на нивоу целе Групе - изјавио је Владимир Лучић београдским медијима говорећи о годишњем извештају о пословању компаније, који је ових дана објављен.
Стабилно пословање и лидерска позиција Телекома гарантовани су бар за наредних пет година, а газди Шолаку и његовој Јунајтед Групи преостаје она народна: ко губи тај се љути.