ИЗБОР БОЈЕ МОЖЕ ВАМ НАПРАВИТИ НЕОЧЕКИВАНЕ ПОТЕШКОЋЕ ТОКОМ ПРОДАЈЕ: Аутомобили са овом нијансом иду као алва!
Можда је црвена одличан избор за Ферари, али ако купујете пословну лимузину попут Volkswagen Passata или BMW-a серије 5, та боја је неприкладна
Велико истраживање које је спровела немачка платформа за продају аутомобила открива да избор боје може да вам направи неочекиване потешкоће током продаје и у великој мери смањи цену вашег четвороточкаша.
УКОЛИКО КУПУЈЕТЕ СТАН - ОВО МОРАТЕ ДА ЗНАТЕ: Ко плаћа порез након склапања уговора?
ВУЧИЋ БЕЗ ДЛАКЕ НА ЈЕЗИКУ! "Важни су ми наши радници, важно ми је да они почну да раде"
ОДЛИЧНЕ РЕФЕРЕНЦЕ ДОНОСЕ СРБИЈИ ОДЛИЧНЕ ПУТЕВЕ: Вучић о сарадњи, али и самој компанији "Сандонг Хај"
Како пише Ревија ХАК, на аутомобилу у љубичастој боји ћете изгубити око 27,2 одсто од просечне цене возила, сребрној 25 одсто, златној 23,1 одсто, црвеној 11,5 одсто, плавој 9,8, а зеленој 1,3 одсто.
Можда је црвена одличан избор за Ферари, али ако купујете пословну лимузину попут Volkswagen Passata или BMW-a серије 5, та боја је неприкладна, односно донеће вам главобоље при продаји, наводи Мобиле.
Нећете погрешити ако купите наранџасто возило (све, наравно, зависи од класе) јер она доноси 5,4 одсто вишу цену од просека при продаји возила, још бољи избор су бела са 5,9 одсто, црна с 9,5 одсто, сива с 9,7 одсто и жута с 13,3 одсто.
Исти аутомобили са живописнијим бојама, према писању Мобиле.де, много се мање претражују и гледају на интернет огласима него они с неутралнијим бојама попут сиве или црне.
Увек имајте на уму да боја мора да одговара класи аутомобила, односно некаквим просецима, уколико желите добро да продате половно возило. Савет је и да избегавате и трендовске боје, које су у моди неко време, али брзо ће постати "трн у оку".