Јубиларни десети по реду: На Weekend Медиа Фестивалу у Ровињу коначно се открива ШТА ЖЕНЕ ЖЕЛЕ
Жене су најмоћнија потрошачка скупина, а ипак их многе индустрије игноришу или им приступају на потпуно погрешан начин
У 90 одсто случајева у многим категоријама производа одлуку о куповини доносе жене. Без обзира ко је купац, њихов савет или вето пресудан је код доношења одлуке. Чак 61 одсто приватног новца у САД-у у њиховим је рукама, а примат су преузеле и у индустријама које се и даље перципирају као искључиво мушке. Чак 47 одсто 'гамера' данас су заправо 'гамерке'. Па ипак, комуникација многих индустрија и даље им се не прилагођава, а они који су покушали, често су неславно пропали.
- Чињеница је да су мушкарци креативни директори у 90 од 100 водећих рекламних агенција у Америци. А мушкарци баш и не разумеју жене, што често доводи до непримерене комуникације коју жене одбацују - објашњава Иван Станковић, оснивач и председник регионалне агенције Communis из Београда.
На овогодишњем 10. Weekend Медиа Фестивалу Станковић ће учесницима предавања „Како задовољити жене?“ указати на нове изазове с којима се струка сусреће због све веће доминације жена у потрошачком сегменту. Представиће свој комуникацијски концепт 5Е који ће им помоћи да допру до женске публике и коначно одговоре на вечну загонетку: шта жене желе? Слова 'е' у концепту означавају пет незаобилазних корака у Станковићевој комуникацијској стратегији: excess, ентертаин, емотион, experience и енгагемент.
- Већ дуже време заступам тезу да су нашој професији потребне радикалне промене, иначе нам се спрема крај. У оквиру мог концепта 5Е, први корак је једноставан: уместо слова 'а' у речи 'адвертисинг', треба убацити слово 'е'. Оно означава коришћење свега што је везано за нове навике конзумирања дигиталних медија, и, што је још важније, да основа сваке комуникације мора бити емоција. У обиљу информација потрошачи се опредељују крајње једноставно - бинарно. Или нешто воле или не. Зато је креирање емоција кроз комуникацију неопходно - закључио је Станковић.
Десети Weekend Медиа Фестивал ове се године одржава од 21. до 24. септембар у просторима старе Творнице духана у Ровињу, под генералним покровитељством Адрис групе. У свом првом деценији Weekend је угостио готово 45.000 учесника: 1.000 говорника, 35.000 медијских, маркетиншких и ПР професионалаца, 3.500 студената и 5.000 акредитованих новинара из целе регије. Позиционирао се као највећи комуникацијски фестивал у југоисточној Европи, а први је најавио и неке од топ трендова попут мобилног оглашавања, нативе оглашавања, дигитализације, programmatica и blockchaina.
Weekend није резервиран само за предавања и дискусије, већ је и место за partyje и networking који ће ове године бити подигнути на нов ниво. Помно осмишљен музички програм одувек је био један од најјачих адута фестивала, а ове године ће бити и изненађења прилагођених великом јубилеју.