Савет злата вредан: Ево КАКО ДА КУПИТЕ савршен комад одеће ПРЕКО ИНТЕРНЕТА!
Савет злата вредан!
Купили сте гардеробу онлајн и никада је нисте обукли, јер вам баш тај комад не стоји добро. Током пандемије корона вируса порасла је куповина преко интернета, али шта ако вам се не свиди оно што сте наручили? Како да знате која вам величина одговара ако претходно нисте пробали комад?
Ни температура која у хладу достиже и до 38 степени им не смета! За 15 дана се заради и по 45.000 динара
САСТАВЉЕН ОД НАЈЈЕФТИНИЈИХ ЦЕНА ИЗ ЦЕЛЕ СРБИЈЕ! Од пасуља до целера - Идеалан фрижидер воћа и поврћа за свачији буџет
ПОМОЋ АГЕНЦИЈАМА И УГОСТИТЕЉИМА: Краљевчани улажу у опстанак и развој туризма
Кроз протеклих 12 месеци нисмо само радили од куће, уплаћивали разне курсеве, него смо и куповали одећу од куће. Ако се прелазак на куповину путем интернета и даље одржи, то ће утицати на начин на који живимо. Можда ће се затворити поглавље о куповини као главном делу женске историје од почетка века, када су жене путовања у робне куће широм света за савршеним одевним комадом.
Интернет куповина је порасла током прошле године, а по свему судећи, расте и даље. У Великој Британији је порасла за 61.4 одсто у децембру, у поређењу са истим периодом 2019. године.
Трговци различито дизајнирају за мреже, форсирајући стилове за које је већа вероватноћа да ће се уклапити у низ тела (на пример, Зарина туфнаста хаљина колекције лето 2019. била је врхунски комад е-куповине).
Како изабрати одговарајућу величину?
Један од највећих изазова јесте утврдити да ли ће 2Д слика на екрану одговарати вашем 3Д телу. Већина фирми поседује испод артикла део са саветима о томе како да измерите своје димензије. Рецензије такође могу бити корисне, јер се на онлајн продавницама налазе стотине коментара купаца о томе да ли је нека ствар велика или мала и да ли су је морали вратити.
Велики брендови све чешће имају алате на основу података који од купаца траже висину, тежину, старост и величину грудњака, а затим препоручују величину на основу података из куповина претходних купаца.
Дани када ће аватари испробавати одећу за нас нису тако далеко, "Бровнс Fashion" већ користи проширену стварност како би купцима омогућио да виртуелно "испробају" тренере и сатове, а Амазон развија виртуелне свлачионице.
Мали брендови се можда неће такмичити у технологији, али неки чине разговоре о величини делом охрабрујуће људске услуге. Ово може бити врло корисно ако из гардеробе узмете одећу која вам сјајно стоји, легнете равно и упоредите је. Чак и када сте сигурни да имате најближу могућу величину, у ствари не знате како ће предмет седети на вашем телу. Многи брендови детаљно описују висину модела, што вам омогућава да извршите својеврсну конверзију.