КИНА ИПАК НА КРАЈУ ЛИСТЕ: Ево чије производе потрошачи највише цене
Глобални потрошачи највише цене производе из Немачке, а углавном су неповерљиви према оним кинеским, показује истраживање компаније за јавно мњење "YouGov" и Универзитета Кембриџ.
Више од половине испитаника у 23 земље позитивно је оценило немачке производе, а само шест одсто доделило им је негативну оцену, показују резултати интернет анкете.
Тиме је Немачка у истраживању освојила 45 бодова. Италија је заузела друго место с 38 бодова, а у стопу је прате Велика Британија и Француска, обе с по 34 бода. Јапан је освојио 33 бода и бољи је за пет бодова од Јужне Кореје.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2018/07/26/profimedia-0152260582.jpg?itok=6EtAY9u6)
Цена нафте пада: Ескалација трговинског рата САД и Кине обара вредност црног злата
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2014/06/19/prasica.jpg?itok=j3tJEoT_)
ДИНАРСКА ШТЕДЊА ИСПЛАТИВИЈА ОД ДЕВИЗНЕ: Ако орочите 10.000 динара, ево када можете да добијете додатне ТРИ ХИЉАДЕ
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/322742/profimedia-0306362076.jpg?itok=-uvet6np)
Детаљан списак КАМЕРА НА АУТО-ПУТУ Београд-Ниш: Возачи у заблуди, ЕВО КОЈЕ ПРЕКРШАЈЕ лове, а није брзина
Кинеске је производе у просјеку 44 посто испитаника оцијенило негативно а њих 15 посто позитивно.
Кина се тиме сврстала на последње, 12. место у скупини земаља-произвођача, с освојених нето 29 бодова.
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2016/11/02/nafta.jpg?itok=M5IUsEGN)
Откривено огромно налазиште нафте и гаса: Резерве се броје у милијардама!
![](https://www.srbijadanas.com/sites/default/files/styles/search_desktop/public/333273/profimedia-0380375806.jpg?itok=KEzVFErF)
Катанац на око 200 продавница: Пропао још један модни гигант, купци више не иду у шопинг молове
Анкетирани су потрошачи из земаља и регија високог дохотка, укључујући Европску унију, САД, Аустралију и Јапан, али и оних с ниским дохотком, попут Индије, Мексика, Кине, Нигерије и Јужноафричке Републике.
- Наше истраживање показује да порекло производа и даље битно обликује његову перцепцију међу потрошачима - закључио је директор сектора за маркетинг "YouGov Germany" Филип Шнајдер.
БОНУС ВИДЕО: КАКО ЈЕ НАСТАО ГАСТАРБАЈТЕР? Тог октобра 1968... (ВИДЕО)