МОМИРОВИЋ: Моравски коридор подиже целу Србију, отвара се и велика индустријска зона Ћићевац
Паралелно са изградњом Моравског коридора биће направљена велика индустријска зона која ће се налазити између Варварина и Ћићевца, која ће отворити нову перспективу за ове две општине, али и за Трстеник и Крушевац, јер наш циљ је да подигнемо запосленост, изјавио је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић данас након обиласка радова на изградњи Моравског коридора.
- Највећи обим радова на изградњи Моравског коридора је у Ћићевцу и наш први задатак је да спојимо Коридор 10 са Крушевцом што је најбољи показатељ да је овај аутопут нова реалност, перспектива и будућност у којој Србија побеђује - истакао је Момировић.
Министар Момировић се присетио да су радови започети пре годину и по дана, и да се јасно може видети колико је до сада урађено на целој траси Моравског коридора која има више од 118 мостова, надвожњака и подвожњака и да не постоји ни један део на овом пројекту, а да се на њему не изводе радови. Учинићемо све да обећање које смо дали председнику Александру Вучићу као идејном творцу овог пројекта испунимо и да радове на првом сектору до Крушевца завршимо до краја ове године.
МОМИРОВИЋ: "Трстеник добија најсавременију комуналну инфраструктуру" (ФОТО)
Момировић: Очекујем да ћемо за петнаест дана поново успоставити саобраћај од Мокре Горе до Вишеграда
МОМИРОВИЋ: Изграђено 160 километара нове канализационе мреже, а план је да до краја године завршимо и прва 4 постројења за прераду отпадних вода (ФОТО)
Радове на изградњи Моравског коридора заједно са министром Момировићем обишли су и директор Коридора Србије Александар Антић, председница општине Ћићевац Мирјана Кркић, као и председница општине Варварин Виолета Лутовац Ђурђевић и том приликом су се сложиле да ће изградња најмодерније саобраћајнице бити од изузетног значаја за њихове општине јер ће се на тај начин приближити свим градовима у Централној Србији.
Директор Коридора Србије Александар Антић нагласио је да се радови интезивно изводе на овом значајном пројекту, који представља највеће градилиште у Србији.
- Током јула смо имали просечно преко 3700 радника ангажовано сваког дана са око 1530 јединица механизације и транспортних средстава - рекао је Антић.
Укупна дужина Моравског коридора, односно ауто-пута Е761 Појате – Прељина износи 112 километара и чине је три деонице: Појате – Крушевац (27,8 км), Крушевац – Адрани (53,8 км), Адрани – Прељина (30,6). Моравски коридор је од изузетног значаја, јер повезује централне делове Србије са два најважнија путна правца Коридорима 10 и 11.
Ова саобраћајница ће повезати сва већа насеља централне Србије између Појата и Чачка – Ћићевац, Сталаћ, Крушевац, Трстеник, Врњачку Бању, Краљево и Чачак, где живи око пола милиона становника.