НАЈВЕЋИ ДЕО НОВЦА ИЗ САД ИЋИ ЋЕ У ИНФРАСТРУКТУРУ: "Прочитате две-три поруке и стигли сте у Нови Сад"
Највећи део новца који су САД спремиле да уложе у регион односи се на инфраструктурне пројекте.
Из ресорног министарства рекли су да, када су у питању пројекти који су везани за Косово и Метохију, морамо да сарађујемо.
За регионалне пројекте је значајно то што је Србија у средишту региона.
ОГРОМАН ПАД ЕКОНОМИЈЕ КОД КОМШИЈА: Црна Гора бележи КРАХ БДП-а од 20,2 одсто, међу највећима у Европи
УПРКОС ПАНДЕМИЈИ, ПРОДАЈА НЕКРЕТНИНА ЦВЕТА: Код комшија продато 6,1 одсто више станова него лани
КАКО ЋЕ ДФЦ ДОПРИНЕТИ СРПСКИМ ФИРМАМА? Кредитна подршка и развој за приватне компаније
- Са ДФЦ смо причали о повезивању са БиХ, Румунијом... Следеће године може да почне много тога. Ауто-пут до Приштине, железнице, набављање дозвола - наводе.
Додали су да Србија има доста искуства са америчким компанијама и начином на који они раде.
- То можда делује опуштено, али то су озбиљни састанци, где се разговара о озбиљним темама - да ли имамо добру легислативу, да ли можемо да почнемо са неким пројектима... - нагласили су из министарства.
Коментарисали су и забринутост грађана у вези са пробијањем рокова на различитим пројектима.
- Немогуће је очекивати у инфраструктурним радовима да се не појаве неки проблеми. Највећи проблем у прошлости је било то што нису били уговорени кредити и што нису планови направљени како треба - навели су они.
Када је реч о Моравском коридору, како наводе, у децембру наредне године ћемо имати деоницу Крушевац-Појате. Такође, следеће године ћемо ићи брзом пругом до Новог Сада.
Како каажу, није само суштина да се брзо стигне, то је могуће и аутомобилом, али је за Србију и грађане битна железница.
Кажу да карта за воз од Београда до Новог Сада неће бити много скупља него што је била до сад.
- Седнете у воз, прочитате две-три поруке и стигнете у Нови Сад - објашњавају.
Било је речи и о будућој авио-линији Београд-Приштина.
- Верујемо да ће неке друге компаније имати могућност да лете врло брзо, на пример неке немачке компаније. Наша Ер Србија ће још мало сачекати - наводе.
Како кажу, ковид можда није утицао на грађевину, али на авио-саобраћај јесте сигурно.
Када је у питању Ер Србија, Михајловић каже да се сад схвата значај националне авио-компаније, пошто је била потребна да се грађани врате кући, али и да се донесе помоћ.
- Никаква финансијска помоћ још увек није додељена Ер Србији, чекамо да они са својим партнерима прво разговарају, али нема сумње да ће држава помоћи - објаснили су из ресорног министарства.
- Долазак Иванке Трамп је још један импулс компанијама да буду друштвено одговорне. То треба да представља помоћ женама у предузетништву - закључују.