НАСТАВЉА СЕ СА ИЗГРАДЊОМ! Продужетак ауто-пута Милош Велики наставља се у марту
У "Путевима" наводе да је очекивани почетак радова на изградњи ове деонице март 2021. године, а нови рок за завршетак је септемабар 2022.
Изградња деонице Сурчин - Нови Београд, која би требало да буде веза са ауто-путем "Милош Велики" почеће у марту следеће године, сазнаје се у "Путевима Србије".
Извоз воћа и поврћа у ЕУ још пет година без царина
ОД 1. ЈАНУАРА ВАЖИЋЕ НОВА ПРАВИЛА! Помера се старосна граница за одлазак у ПЕНЗИЈУ У СРБИЈИ
ДАНАС ЗАСЕДА СКУПШТИНА СРБИЈЕ: Да ли ће бити повећања плата у јавном сектору?
Радови ће бити започети са годину дана закашњења, пошто је требало да крену у првом кварталу ове године, када је и почела епидемија.
Комерцијални уговор о изградњи 7,9 километара ауто-пута од Новог Београда до Сурчина са кинеском компанијом China Communications Цонструцтион Company Лтд (CCCC) потписан је у августу прошле године. Уговорена вредност је 70,5 милиона долара, а завршетак радова је био планиран до краја 2021. године.
У "Путевима" наводе да је очекивани почетак радова на изградњи ове деонице март 2021. године, а нови рок за завршетак је септемабар 2022.
Деоница Нови Београд - Сурчин биће део ауто-пута Е-763, дуж "Коридора 11", односно ауто-пута "Милош Велики".
Ова деоница је специфична, између осталог, по томе што за разлику од досадашњих пројеката на изградњи ауто-путева она пролази кроз насељено, градско подручје, па тако и захтева специфичну технологију изградње. Уз пут ће бити направљена и бициклистичка и пешачка стаза.
Траса од Новог Београда до Сурчинске петље требало би да ауто-пут "Милош Велики" учини приступачнијим становницима централних градских општина, јер они сад морају да путују ауто-путем.
Београд - Загреб до обилазнице око Београда да би се укључили на нову саобраћајницу ка Чачку. Када овај део пута буде завршен, возачи ће моћи да се укључе из Војвођанске улице, где је најављивана изградња кружног тока.
Ова градска магистрална саобраћајница је пројектована за брзину кретања возила од 80 километара на час. Предвиђене су по три траке по смеру, разделни појас од пет метара, пешачке стазе ширине по два метра и банкине. На траси ће бити три моста, један мост-канал и један надвожњак.
- На самом почетку трасе градске магистралне саобраћајнице, предвиђена су укључења из две улице на Новом Београду, а даље пут води кроз равницу ка првој петљи, односно чвору "Сурчин 1", типа полудетелине - објашњава пројектант Драгослав Драгићевић и додаје:
- Петља ће бити изграђена у непосредној близини будућег Националног стадиона. Крај ове деонице је практично код следеће "велике петље" у Сурчину, после које почиње ауто-пут "Милош Велики".
Откуп при крају
Како се незванично сазнаје, експропријација на територији општине Сурчин је завршена, а у току је још у делу Новог Београда. Очекује се да ће власништво над свим парцелама бити регулисано до пролећа, пре почетка радова.