ОБНАВЉА СЕ ЈЕДНА ОД НАЈПРОМЕТНИЈИХ САОБРАЋАЈНИЦА У БЕОГРАДУ: Једна ствар је неопходна, одређена сума за радове
Пројекат рехабилитације Теразијског тунела, једне од најпрометнијих саобраћајница у главном граду, радиће Геопут доо Београд, резултат је тендера који су крајем прошле године расписали ЈП Путеви Београда, а који је недавно завршен.
Како је наведено у одлуци о додели уговора ова фирма је једина доставила понуду. Вредност уговора који је склопљен са Геопутем је нешто мањи од 42 милиона динара са ПДВ-ом.
НА ИНИЦИЈАТИВУ ПРЕДСЕДНИКА ВУЧИЋА: Потписана нова помоћ државе!
НАЈАВЉЕНА ИЗГРАДЊА БРЗЕ ПРУГЕ БЕОГРАД-НИШ: Планирана дужина износи 230 км
ПОТОПЉЕНЕ СВЕ ЛАЂЕ БЕРЛИНА! Немачка привреда ТОНЕ, потпуно паралисана, објављени најновији подаци
Предвиђено је да изабрани извођач испита постојеће стање и изради извештај о затеченом стању објекта са техничком документацијом за ревитализацију (реконструкцију) објекта. Неопходно је и да се изради и техничка документација неопходна за озакоњење тунела.
- За предметни објекат није издата употребна дозвола. Услед застарелости документације неопходно је да се објекат озакони - истакнуто је у документацији која је објављења крајем прошле године.
Основа за израду целокупне документације је елаборат постојећег стања израђен на основу прегледа тунела и утврђивање његовог тренутног стања те констатовање истог текстуалним описима, графичком документацијом, нумеричким доказницама носивости и употребљивости, фото и видео документацијом, лабораторијским и теренским опитима. У документацији је наглашено да је, уколико се елаборатом о процени стања објекта констатује да је стање конструкције такво да је неопходна реконструкција објекта, потребно израдити Идејни пројекат реконструкције.
Теразијски тунел је саобраћајни тунел и једна од најпрометнијих саобраћајница у Београду. Дугачак је око 250 м, источна улазна тачка је на раскрсници Дечанске и Нушићеве улице, а западна представља продужетак Бранкове улице.
Тунел представља директну и најближу везу између центра Београда и Бранковог моста, односно Новог Београда и Земуна. Теразијски тунел су пројектовали архитекти Љубомир Порфировић и Милослав Видаковић, а званично је отворен 4. децембра 1970. године.
Србија Данас/еКапија