Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

Телеком Србија добитник ВИРТУС награде за дугорочно партнерство са Националном дечјом линијом

21.01.2017. 21:06
Telekom Srbija
Телеком Србија / Извор: Фото: Промо

Компанија Телеком Србија добитник је Виртус награде за дугорочно партнерство са непрофитним сектором за сарадњу са Националном дечјом линијом која пружа телефонске савете деци широм Србије.

Награда представља још једну потврду  посвећености компаније да кроз партнерства са различитим организацијама да свој допринос у циљу  решавања важних друштвених проблема.

„Телеком Србија традиционално посебну пажњу посвећује деци и поштовању њихових права, стога смо изузетно поносни што је још једном препозната опредељеност наше компаније ка друштвено одговорном пословању. Већ 11 година успешно сарађујемо са Националном дечјом линијом, а наставићемо и даље да пружамо значајну подршку са истим циљем – да се глас деце чује, да адекватно одговоримо на њихове потребе, као и да подигнемо свест јавности о дечијим правима“, изјавила је Марија Бошковић, директорка Сектора за ПР компаније Телеком Србија.

Telekom Srbija
Телеком Србија / Извор: Фото: Промо

Постојање и развој телефонских сервиса за децу један је од модела промоције дечјих права и заштите деце од насиља, злоупотреба и дискриминације, као и права детета на безбедно детињство и живот у породици. Национална дечја линија (НАДЕЛ), под бројем 116111, представља телефонско саветовалиште за децу са циљем да се заштите од потенцијалних ризика, као и да им се обезбеди боље и сигурније одрастање. Својим ангажовањем, Телеком Србија је омогућио бесплатну телефонску подршку 365 дана у години, 24 часа дневно, са свих фиксних и мобилних линија.

Поред директних донација, помоћ Телекома Србија обухвата и обезбеђивање опреме, бесплатни телефонски саобраћај и трошкове одржавања линије, бесплатну on-call техничку подршку у било које доба дана или ноћи, као и медијску подршку. Додатно, компанија је помогла и оснивање call центра за Родитељску линију (РОЛИН), намењеног одраслима.

Telekom Srbija
Телеком Србија / Извор: Фото: Промо

“Огроман посао који Телеком Србија обавља деценијама у циљу подршке цивилном друштву, кроз разне активности, јесте оно што може бити узор свима онима који желе бити социјално одговорни. Када је реч о нашим сервисима које обезбеђујемо за децу, младе и породицу, можемо  рећи да ове услуге можда никада не би угледале светлост дана да није било Телекома Србија. Огроман број позива који је опслужен захваљујући могућности да деца и родитељи бесплатно позову наше сервисе, учинила је да повећамо безбедност деце, да превенирамо и спречимо насиље, много пута до сада. Хвала свима који су препознали колико је важно имати оваквог партнера у раду”, изјавила је Жељка Бургунд, руководилац програма НАДЕЛ и Родитељски телефон.

Награда Виртус за дугорочно партнерство између пословног и непрофитног сектора додељује се већ десет година од стране Траг фондације. За 2013. годину ова награда је у истој категорији додељена компанији Телеком Србија за сарадњу са организацијом Јуниор Achievement Сербиа (Достигнућа младих у Србији).