Ускоро нова технологија која ће убрзати доставу Тему пакета: Бржи и ефикаснији начин преузимања пошиљки – Ево шта се спрема
Број пошиљки Поште и Пост експреса повећан је око 60 одсто од када је кренула апликација Тему, изјавио је ФоНету вршилац дужности директора Јавног предузећа Пошта Србије Зоран Анђелковић.
Према речима Анђелковића, у мају је Пошта Србије на месечном нивоу доставила 953.000 пошиљки, док је у августу број порастао на 1.680.000, што је више од 600.000 нових пошиљки.
Он је такође истакао да Пошта није једини дистрибутер пошиљки Тему у Србији, будући да постоје још две логистичке фирме које се баве овим задатком.
За сада, Пошта сарађује са једном од њих, а с другом се очекује почетак сарадње у наредним данима. Такође, друге курирске службе испоручују Тему пошиљке, чиме се додаје још 20 одсто на број пошиљки који Пошта достави грађанима.
Анђелковић је нагласио да је организација рада постала изазовна због повећаног броја пошиљки, посебно током летње сезоне годишњих одмора, и захвалио поштарима и достављачима на успешној испоруци без већих кашњења.
Време стизања пошиљки
Анђелковић је објаснио да корисници често добију обавештење када је пошиљка утоварена у Кини или када стигне у Мађарску, пре него што стигне у логистички центар у Земуну. Од тренутка када пошиљка стигне у центар, чекање је најдуже 72 дана, а најчешће 24, док у 20 одсто случајева траје само 48 сати.
Он је најавио значајне интервенције које ће побољшати доставу пошиљки у Србији, укључујући монтажу роботизованог система за сортирање у Новом Саду, као и планове за модернизацију свих великих логистичких центара у Београду, Краљеву, Крагујевцу и Нишу до пролећа.
Такође, планира се увођење нових пакетомата који ће омогућити преузимање само унапред плаћених пошиљки, као што је случај са Тему пошиљкама, наводи Курир.