Воће и поврће НЕ СМЕ ВИШЕ У ПЛАСТИЧНА ПАКОВАЊА: Да ли ће се здравија алтернатива додатно плаћати?
Супермаркети не желе пластику, представљена ознака "Одговорно упаковано"
Све више супермаркета и дистрибутера покушава да избаци пластику са полица што је више могуће. Воће и поврће нарочито више не смеју да се пакују у пластику.
РИЧАРД БРАНСОН ЖЕЛИ ЦЕО РЕГИОН: Компанија Вирџин планира ширење бизниса на Балкан
НАЈБОЉИ У РЕГИОНУ: Странци у Србији уложили 2 милијарде евра, до краја године очекује се раст
ФАБРИКЕ ПОД ОТВОРЕНИМ НЕБОМ: Ево докле се стигло са пројектом "500 задруга у 500 села"
У међувремену, сви траже алтернативе. Међутим, неки потрошачи страхују да би могли платити ове алтернативе у будућности.
Ипак, у руководству Шварц Групе, која укључује Лидл и Кауфланд, не верују да ће постојати значајни додатни трошкови.
- Врло добро знамо како да понудимо добар квалитет по ниским ценама, и кроз процесе и кроз количине - саоштили су.
Шварц Група намерава да успостави дуални систем за одлагање отпада. Лидл жели да изостави пластику тамо где то није апсолутно неопходно. Међутим, без тога не можете у потпуности, напомињу они.
СВИ БИ ВОЛЕЛИ ДА РАДЕ У ОВОЈ ЗЕМЉИ: Лекарима плате и до 15.000 евра
СРБИЈА КАО ПРИМАМЉИВА ТУРИСТИЧКА ДЕСТИНАЦИЈА: За шест месеци у Србији боравило 1,65 милиона туриста
ПРАВЕ ВОДУ ОД ВРУЋЕГ ВАЗДУХА: Нова технологија спас за земље "трећег света"
Лидл је недавно представио и ознаку "Одговорно упаковано". Тиме се идентификују производи у чијим је паковањима посебно мало пластике.
- Свако ко пласира пластику на тржиште, мора такође активно водити рачуна о већој могућности рециклирања материјала - изјавио је Јан Бок, директор набавке у немачком Лидлу.
ИЗВОР ЖИВОТА ЗА 100 МИЛИОНА ЉУДИ: Ово је најважнија река на свету, а због ње би могло да зарати 11 држава (ВИДЕО)