Све више саобраћајних несрећа!
Непажња и претицање преко пуне линије главни узроци тешких удеса у Грделичкој клисури. Од 1. јула три особе погинуле, а више од 10 теже или лакше повређено.
Шпиц туристичке сезоне поново доноси црне вести из Грделачке клисуре. У саобраћајним несрећама, од 1. јула, на овом путном правцу три особе су погинуле, док их је 10 теже и лакше повређено. Најкритичније је код Владичиног Хана где се посебно упозорава на опрез, а непажња и бахатост, наводе у полицији, главни су узроци удеса.
Последња у низу саобраћајки са трагичним исходом догодила се у ноћи између недеље и понедељка, управо код Владичиног Хана, када је погинуо Зоран Шаћировић (21) из Сурдулице. У удесу је повређено још петоро путника, а најтеже Јово Асановић (27), боксерски шампион за чији живот се боре лекари нишког Клиничког центра. До несреће је дошло када су се, на путној линији сударили “фијат пунто”, којим је управљао Љубомир В. (31) и "форд мондео", немачких регистарских ознака, за чијим је воланом био С.С. (22).
Цео правац кроз Грделичку клисуру је црна тачка.
"У делу пута који ми контролишемо, од "моста обнове" код Грделице до граничног прелаза код Прешева, у дужини од 90 километара, ове године је, упркос учесталим контролама, рискантно подручје", каже начелник врањске саобраћајне полиције Томислав Спасић.
Наш саговорник указује да је, у поређењу са прошлом годином, број удеса смањен за 30 одсто, док, на деоници од Врања до Прешева ове године није било евидентираних саобраћајних несрећа. Разлог томе требало би тражити и у завршетку радова на том делу ауто-пута, па возачи имају боље услове за вожњу. Саобраћајци који раде на терену немају дилему да је кључни разлог саобраћајних удеса бахатост возача и непоштовање саобраћајних правила, пишу Новости.
"Неприлагођена брзина и претицање на пуној линији су највећи проблем. Уосталом у све три саобраћајне несреће са трагичним исходом имамо директан судар возила, што сведочи о томе да је било претицања. Ти судари, практично не могу да се избегну", објашњава Спасић. Полиција је иначе у току летње сезоне појачала контролу саобраћаја наовој деоници, али ни ригорозне казне не успевају на терену. Радарска контрола, наглашава Спасић од 1. јула готово неприкладно ради чак и викендом. У просеку, саобраћајци дневно региструју од 15 до 20 прекршаја, а од тога од 3 до 5 због насилничке вожње. Према подацима полиције, чак 70 одсто оних који су кажњени због бахате вожње су странци.