Дурасел остаје ''без енергије''
Компанија Проктер & Гембл најавила је да ће одбацити даљи посао са брендом Дурасел који би требало да постане засебна компанија.
Један од разлога за овакву одлуку, упркос томе што бренд батерија доноси годишње приход од две милијарде долара је то што тржиште батерија за једнократну употребу опада због тога што се потрошачи све чешће одлучују за коришћење пуњивих батерија.
Укупна продаја батерија за једнократну употребу је од прошле године у САД опала за 4,3%, што је највећи пад од свих производа који се користе у домаћинству, преноси б92.
Повлачење из “бизниса“ са батеријама није прво у последње време у компанији P&G, која се за мање од две године “отарасила“ чак 25 брендова, а тај број би могао да се повећа на стотину.
“Постоје боље ствари за продају“, наводи се у образложењу P&G.
Нешто, али не превише, речитији је био шеф финансијског сектора Џон Мел.
“Иако је посао са Дураселом веома атрактиван, одлучили смо да померимо свој фокус на атрактивније прилике“, рекао је Мел.
Прочитајте и:
ХИПИ БИЗНИСМЕН: Одбио милионски уговор јер не воли контролу!