Електронска банка - магнет за клијенте
Само три недеље откако у Србији постоји прва онлајн банка за мобилна плаћања, те услуге користи већ шест и по хиљада клијената. Мобилно банкарство нуди могућност за уштеде и смањење камата.
Србија је прва земља у региону која има такву банку за коју нису потребни класични шалтери и у коју је уложено 40 милиона евра.
У Теленор банци кажу да се нижи трошкови пословања могу одразити на мање марже па су клијенти углавном странци који воде рачуна о свакој пари, као и млађе особе.
Без обзира на провизије које постоје и за ту врсту банкарства потребан је још и паметан телефон, као и трошкови приступа интернету.
Проценат коришћења паметних мобилних телефона из године у годину је све већи и већи. И оно што су показатељи статистичког завода је да је то једина роба која из године у годину показује раст продаје, каже Милош Половина из Теленор банке.
Пословне банке су високе камате најчешће правдале високим ризиком и трошковима пословања и материјалним трошковима за отварање експозитура чување и пренос новца. Како мобилно банкарство не захтева такве трошкове, нуди могућност за уштеде и смањење камата, преноси РТС.
У банкарском систему Србије у односу на последњих пет година мање ради око 4.000 људи. Иако је обим посла смањен због кризе проценат електронског плаћања је све већи.
Погледајте и:
- Може ли банка да стане у џеп?
- Картица, кредит или чек - питање је сад?
- МАЛИ БИЗНИС, ВЕЛИКА НАДА - предузетништво у кризи?