Најбоље светске агенције на фестивалу #KAKTUS2015
Маркетинг мрежа 29. октобра у Београду организује први национални Фестивал интегрисаних комуникација – КАКТУС 2015. Фестивал под слоганом "Идеје које опстају" понудиће богат и занимљив програм из различитих области интегрисаних комуникација, као и преглед најновијих светских трендова.
Дневни конференцијски део фестивала чине предавања и радионице водећих стручњака из Европе и света, међу којима су и Абрахам Abbi Asefaw и Максимилиан Kallhed, оснивачи Поп Уп агенције из Лондона; Цаталин Добре, Executive Цреативе Дирецтор, McCann Bucharest; Toygun Yılmazer, Chief Strategy Officer, TBWA\Istanbul, Мике Брандт, оснивач данске агенције Урге и иновативног приступа у оглашавању – Advertisingawesomeness, као и Матија Вујовић и Владимир Грчић из агенције Kitchen Прагуе.
Абрахам Abbi Asefaw и Максимилиан Kallhed оснивачи су Поп Уп агенције из Лондона. Они сматрају да ниједан бриеф није тежак, као и да је глобално умрежавање обавезно. Њихова предавања на Cannes Лионс, Еуробест и Дубаи Lynx фестивалима оцењена су веома високом оценом. На фестивалу Кактус 2015 говориће на тему "You only неед 48 хоурс то солве а бриеф".
Цаталин Добре тренутно ради на позицији извршног креативног директора у агенцији McCann Букурешт. Он данас може да се похвали са чак 21 освојеним Канским лавом. Освојио је и D&AD жуту оловку, Гранд Prix на Еуробест и Цреста фестивалу, као и неколико златних, сребрних и бронзаних награда на највећим адвертајзинг фестивалима широм света. На фестивалу у Београду говориће на веома занимљиву и интригантну тему "The Ундердогс Academy".
Toygun Yilmazer тренутно се налази на позицији Chief Strategy Officer у агенцији TBWA\Istanbul, која представља највећу и најнаграђиванију агенцију у Турској. Стицао је искуство и у TBWA агенцијама у Лондону и Хамбургу. У свом дугогодишњем агенцијском раду сарађивао са великим бројем светских брендова попут Нивеа, Хенкел, Адидас, Абсолут, Nissan итд, а био је и члан жирија на такмичењима Еуро Effies и Effie Turkey. Са учесницима фестивала Кактус 2015 поделиће своја искуства на тему "Working ат the Спеед оф Цултуре".
Мике Брандт, оснивач данске агенције Урге и иновативног приступа у оглашавању – Advertisingawesomeness, 29. октобра у Београду говориће на тему "Форгет the Продуцт. Форгет the Идеа. Форгет the Цампаигн", док ће Матија Вујовић и Владимир Грчић из агенције Kitchen Прагуе зачинити програм укусном темом "Сервинг Creativity".
На фестивалу КАКТУС 2015 говориће и Атанас Raykov, Генерал Манагер ЦЕЕ у компанији Viber; Маријана Прпић, брендинг директор у компанији Google, Светлана Ставрева, директор маркетинга и комуникација у компанији ИБМ за Југоисточну Европу, као и Јацоб Коби Гамлиел, оснивач једне од највећих дигиталних агенција у Израелу - иСОЦИА.
Вечерњи програм фестивала обележиће додела награда најбољима у струци. Награде се додељују у 13 категорија, а добијају их организације, институције, компаније и агенције за најквалитетније и најпрофесионалније интегрисане кампање у протеклој години. О томе ко ће добити овогодишње КАКТУС награде одлучује стручни жири који чине 25 угледних професионалаца из креативних, ПР и дигиталних агенција из Србије и региона.
Фестивал КАКТУС 2015 подржало је 25 медијских кућа из целог региона, као и 10 спонзора међу којима су компаније Царлсберг Србије, Toyota, ИДЕА, Златиборац, Бамби, Coca-Cola, Johnnie Walker, Донцафе, ИБМ и Ушће шопинг центар.
Партнери фестивала су агенције - Дирецт Медиа, Пионири Communications, Хеадлине, Оватион BBDO, Нинамедиа, Масел Гроуп, ДПЦ Гроуп и Алма Quattro.
Више информација о фестивалу КАКТУС пронађите на сајту www.kaktus.rs.