Не веруј директору који носи одело!
Петер Thiel је суперстар међу инвеститорима ризичног капитала, а међу његовим највећим успесима наводе се инвестиције у Facebook, LinkedIn и Yelp.
У новој књизи коју је објавио под именом ''Зеро То Оне'' Thiel исказује прилично снажна мишљења о ИТ бизнису и моди, а оно што је посебно занимљиво је његова теорија да никада не треба инвестирати у бизнисмена који носи одело.
Он пише да га је управо ова теорија ''sačuvala'' од више лоших одлука, а да ''паметни ИТ бизнисмени у оделима'' у ствари изгледом покушавају да продају слаб производ.
“Могуће је да бисмо све те одлуке да не инвестирамо у неку компанију могли да донесемо на основу погледа у њихове књиге, али наш правац ‘не инвестирај у ИТ директора који носи одело’ довео нас је до истини много раније”, пише Thiel.
Како се констатује у тексту, ''клинац у дуксу са капуљачом'' је постао златни стандард када је у питању инвестирање у ИТ стартапове, преноси бизлифе.