Ове компаније највише троше на рекламе
Сто највећих оглашивача у Америци су у 2013.години потрошили рекордну суму на маркетинг - 109 милијарди долара. Представљамо неке од компанија са врха ове листе.
Процтор & Гамбле
Можда Вам име ове компаније не значи много на прву мисао. Али производи попут Памперс, Мр. Пропер, Gillette, Ленор сигурно пале лампице. Пет милијарди долара потрошено је на рекламе за ове и друге бројне производе P&G.
ТВ - 1,9 милијарди долара
часописи - 1,1 милијарди долара
штампа - 280 милиона долара
интернет - 234 милиона долара
остало - 1,5 милијарди долара
ЈПМорган Chase
Ово водећа финансијска институција у САД, која послује широм света, потрошила је 1,88 милијарди долара на рекламирање.
ТВ - 225 милиона долара
часописи - 47 милиона долара
штампа - 18 милиона долара
интернет - 59 милиона долара
остало - 1,48 милијарди долара
Walt Disney
Империја цртаних ликова на огласе је у прошлој години дала скоро две милијарде долара (1,96 милијарди).
ТВ - 524 милиона долара
часописи - 113 милиона долара
штампа - 23 милиона долара
интернет - 140 милиона долара
остало - 1,1 милијарди долара
Фиат Chrysler
Аутомобилски магнат потрошио је 1,97 милијарди на маркетинг, а овако су распоредили буџет по различитим медијима:
ТВ - 900 милиона долара
часописи - 71 милиона долара
штампа - 10 милиона долара
интернет - 110 милиона долара
остало - 808 милиона долара
Toyota
Јапански гигант имао је буџет за рекламе који је прешао две милијарде и увећан је у односу на прошлу годину за 4,1 посто.
ТВ - 959 милиона долара
часописи - 152 милиона долара
штампа - 13 милиона долара
интернет - 112 милиона долара
остало - 815 милиона долара
Генерал Моторс
После бројних повучених возила, свакако да ГМ не сме да жали на рекламама. Буџет за 2013. прешао је увелико две милијарде.
ТВ - 1,3 милијарди долара
часописи - 185 милиона долара
штампа - 143 милиона долара
интернет - 176 милиона долара
остало - 1.3 милијарде долара