РАСПИТАЛИ СМО СЕ: Шта би било када само један дан "паук" не би односио возила? (ФОТО)
"Настао би потпуни колапс у граду, не бисмо могли дете да одвеземо у школу, да одемо на посао. Како се то не би догодило, паук постоји да би спроводио комунални ред", каже Чупковић и објашњава да рад дизалица чини тек пет одсто укупног промета у предузећу.
“Када би нам све службе у граду, биле ефикасне као паук, где би нам био крај", прокоментарисала је суграђанка, која се пожалила нашој редакцији да паук не излази из њеног комшилука и да најчешће носи само јефтине аутомобиле, а ту тврдњу је поткрепила фотографијом.
Наша суграђанка је испред своје зграде усликала озлоглашеног паука како уклања непрописно паркираног југа са зелене површине и запитала се да ли су и бахати власници скупих аутомобила на мети Паркинг сервиса или не.
Често чујемо сличне жалбе оних који су ухваћени у прекршају, на рад дизалица. "Зашто су однели мене, а не комшију, који има скупљи аутомобил, а такође је био непрописно паркиран", вечита је дилема Београђана.
У покушају да једном за свагда разрешимо овај проблем, обратили смо се Паркинг сервису, где кажу да нема селективног уклањања возила и одмах су нас упутили на супротан пример са Твитера.
Ко каже да Паркинг Сервис нема херца :) Хвала Ненаду на фотки pic.twitter.com/VF64CNcX4k
— CarZ.rs (@carZrs) February 23, 2015
На овој друштвеној мрежи један Београђанин је пре неколико дана са свог прозора усликао одношење BMW-a и прокоментарисао да Паркинг сервис "има херца".
Возила из прекршаја се уклањају по налогу саобраћајне полиције или комуналне инспекције и то по приоритету. У ситуацијама када је више возила непрописно паркирано на истом месту, а на располагању је само једна слободна дизалица, прво се уклања оно возило које навише угрожава или омета функционалност саобраћаја.
Директор „Паркинг сервиса“ Андрија Чупковић нас је замолио и да замислимо како би Београд изгледао, када би само на један дан, нестао паук.
"Настао би потпуни колапс у граду, не бисмо могли дете да одвеземо у школу, да одемо на посао. Како се то не би догодилао, паук постоји да би спроводио комунални ред", каже Чупковић и објашњава да рад дизалица чини тек пет одсто укупног промета у предузећу.
„Ја вам гарантујем да селективног ношења нема. Од тренутка када сам дошао на место директора, увео сам нова правила функционисања, на основу којих предузеће гради имиџ домаћински настројеног и одговорног чиниоца у одржавању комуналног реда. Претходних година је било квартова у којима „Паркинг сервис'' није могао да носи, али то од мог доласка на чело овог предузећа више не постоји. Уклањамо аутомобиле у свим деловима града, а највише у центру града, зато што ту имамо много проблема са непрописним паркирањем, које угрожава безбедност саобраћаја“, рекао је Чупковић.
Он је подсетио и да је прошле године „Паркинг сервис'' имао добит од 7 милиона еура, а да је преко 5 милиона еура те добити уплатио граду Београду.
„То значи да смо ми новац, наплаћен од бахато паркираних возача, директно пребацили у градски буџет. Претходни градоначелник, од претходног директора Паркинг сервиса, годинама није добијао ни један динар, иако је и тада важило правило да се 85% добити Паркинг сервиса уплаћује у буџет града. Ми смо нулу претворили у пет милиона евра, а тај новац град Београд користи за све што је неопходно градским установама, за путеве, болнице, вртиће итд.,“ рекао је Чупковић.
Активности службе за транспрорт возила су често и некомерцијалне, каже Чупковић и објашњава да „паук“ учествује у стварању услова за организовање културних, спортских и других манифестација, као што су Београдски маратон или прослава славе града Београда, када је неопходно уклонити све атомобиле са трасе на којој се одржава манифестација.
Погледајте и