У сусрет форуму комуникационих лидера - ИЗАЗОВ 2015
БЕОГРАД – Поводом првог регионалног форума комуникационих лидера ИЗАЗОВ 2015, намењеном професионалцима из области маркетинга, односа с јавношћу и дигиталних комуникација из компанија и агенција, организован је сусрет учесника са медијима, а поводом информисања о темама, циљевима и учесницима предстојећег Форума.
Идеја форума је да кроз интерактиван садржај и размену искустава допринесе развоју маркетиншке и ПР индустрије, али и подстакне регионалну сарадњу између агенција и компанија.
"Све успешне компаније воде рачуна о комуникацији, посебно доказујући стратешку важност те функције и директну везу између квалитетне комуникације и доброг пословања. Без напредне комуникације нема развијеног тржишта, а да би тржиште напредовало, неопходне су прилике за дијалог и едукацију, какав је овај форум”, истакла је Тамара Бекчић, директор и суоснивач агенције Chapter 4 и председник Друштва Србије за односе с јавношћу. Тамара Бекчић ће на Форуму модерирати панел под називом "Буџети – више играча, мање колача".
"Главни тренд који ће обележити адвертајзинг индустрију у овој години, и код нас и у свету, биће трансформација. Агенције и клијенти ће морати да се трансформишу и прилагоде изазовима које доноси дигитално-технолошка револуција. Приближавање данашњем купцу захтева нове стратегије и тактике, другачије организоване тимове, релевантније поруке, нове алате и канале у потпуно новом временском оквиру који никада није био краћи", рекао је у току дружења са медијима Иван Живковић, директор агенције Пионири Communications.
"Драго ми је што имамо прилику да већ на почетку године, на првом у низу форума овог типа, разменимо искуства, идеје, упознајемо се боље и на тај начин корак по корак подижемо и комплетну струку на виши ниво. Желимо да на овом форуму поделимо наша искуства из области односа с јавношћу, и оно што смо стекли као део Теленор групе која послује на 13 светских тржишта”, рекла је Ана Ћорковић, ПР Специалист у компанији Теленор, која ће током форума организовати радионицу на тему "Пласирање комерцијалних кампања у традиционалне и online медије".
“ИЗАЗОВ 2015 је идеја. Уколико сви будемо помогли, тако што ћемо бити храбри и радити најбоље што умемо, форум може померити географске, креативне и професионалне границе. Сигурна сам да ће ово бити окупљање године у професији, а предвиђам да ће ИЗАЗОВ прерасти у скуп на којем ће се тражити место више", оценила је Соња Ненић Андреев, менаџерка за односе с јавношћу компаније Књаз Милош. Компанија Књаз Милош ће током Форума одржати радионицу под називом “Нису све воде исте”.
Теме првог регионалног форума комуникационих лидера биће усмерене на трендове у интегрисаним комуникацијама, о чему ће говорити представници највећих домаћих агенција и компанија. О стању на тржишту маркетиншких комуникација земаља у региону говориће представници агенција из Србије, Хрватске, Словеније, Црне Горе, БиХ и Македоније.
Теме конференције биће и тендери, односно pitchevi за ангажман агенција, као и буџети и очекивања клијента од агенција за уложени новац. Посебан сегмент конференције биће посвећен подстицању дијалога између агенција и компанија, током којег ће представници компанија одговарати на струковна питања представника агенција.
Форум ће бити одржан у новоотвореном београдском хотелу Radisson Блу Олд Mill, који је пријатељ догађаја, а који ће узети и активно учешће кроз интерактивне радионице компанија. Поред хотела Radisson Блу, своје студије случаја агенцијама представиће и компаније: Toyota Адриа, Хенкел Србија, Microsoft, Књаз Милош, Теленор, UniCredit банка, Цонфлуенце Property Манагемент (Ушће Shopping Центар), Бамби, Еуробанк и Регистар националних интернет домена Србије.
На форуму ИЗАЗОВ 2015 биће представљено и најновије истраживање стања струке у региону, које су заједно покренули Маркетинг мрежа и истраживачка агенција МАСМИ.
Погледајте и: