Viber, Google, ИБМ и иСОЦИА на фестивалу #KAKTUS2015
Маркетинг мрежа 29. октобра у Београду организује први национални Фестивал интегрисаних комуникација – КАКТУС 2015. Фестивал под слоганом "Идеје које опстају" понудиће богат и занимљив програм из различитих области интегрисаних комуникација, као и преглед најновијих светских трендова.
Дневни конференцијски део фестивала чине предавања и радионице водећих стручњака из Европе и света, међу којима су и Атанас Raykov, Генерал Манагер ЦЕЕ у компанији Viber, Маријана Прпић, брендинг директор у компанији Google, Светлана Ставрева, директор маркетинга и комуникација у компанији ИБМ за Југоисточну Европу, као и Јацоб Коби Гамлиел, оснивач једне од највећих дигиталних агенција у Израелу - иСОЦИА.
Атанас Raykov је маркетиншки стручњак са више од 10 година искуства у области стратегије производа, дигиталног и мобилног маркетинга, ВАС услуга, а радио је и на јачању локалних старт-уп еко система са фокусом на мобилну телефонију.
Тренутно је на челу компаније Viber за Централну и Источну Европу, а задужен је за проширење локалних партнерстава и база клијената, као и повећање ангажованости корисника, са посебном пажњом на тржишта Бугарске, Грчке, Србије и Мађарске. На фестивалу КАКТУС 2015 говориће на тему "The Next Фронтиер оф Communication".
Маријана Прпић професионалну каријеру започела је у спортском маркетингу на организацији међународних тениских турнира. Од 1999. године ради у хрватском Телекому, као директор сектора за стратегију бранда и оглашавање. Године 2010. оснива компанију Хонестас Advisory за консалтинг у области маркетинга и менаџмента, након чега прелази у ФМЦГ индустрију – Бадел1862 као директорка иновација и маркетинга. Последње четири године ради у компанији Google где је задужена за развој пословања у Адриатиц регији. Маријана ће на фестивалу говорити на тему – Како покренути дигиталну стратегију?
Светлана Ставрева је директор маркетинга и комуникација за Југоисточну Европу у компанији ИБМ. Она има преко 20 година искуства на различитим позицијама у водећим институцијама и компанијама. Радила је у свим маркетиншким и комуникационим дисциплинама и за све светске регионе, изузев Северне Америке, а на фестивалу КАКТУС 2015 говориће на тему "Communications: фром message цритицал то business цритицал".
Јацоб Коби Гамлиел оснивач је једне од највећих дигиталних агенција у Израелу – иСОЦИА, која сервисира водеће светске брендове као што су Pizza Хут, Dacia, Nissan, Смарт цар by Мерцедес итд. Јацоб истражује могућности дигиталног маркетинга и како он може бити извор прихода у било ком бизнис сектору. Нека од његових истраживања односе се и на заступљеност политике и владе држава на друштвеним мрежама у последњих пет година. Са учесницима фестивала поделиће своја искуства на тему "Search by Моментс, Реацт by Социал".
На фестивалу КАКТУС 2015 говориће и Абрахам Abbi Asefaw и Максимилиан Kallhed, оснивачи Поп Уп агенције из Лондона; Цаталин Добре, Executive Цреативе Дирецтор, McCann Bucharest; Toygun Yilmazer, Chief Strategy Officer, TBWA/Istanbul, Мике Брандт, оснивач данске агенције Урге и иновативног приступа у оглашавању Advertisingawesomeness, као и Матија Вујовић и Владимир Грчић из агенције Kitchen Прагуе.
Вечерњи програм фестивала обележиће додела награда најбољима у струци. Награде се додељују у категорија, а добијају их организације, компаније, институције и агенције за најквалитетније најпрофесионалније интегрисане кампање у протеклој години. О томе ко ће добити овогодишње КАКТУС награде одлучује стручни жири који чине 25 угледних професионалаца из креативних, ПР и дигиталних агенција из Србије и региона.
Више информација о фестивалу КАКТУС пронађите на сајту www.kaktus.rs.