МОЗИЛА ИМА НОВИ ЛОГО: Али, да ли вам се ово уопште свиђа? (ФОТО)
Интересантно решење.
Победнички дизајн за нови лого Мозиле један је од неколико понуђених који су пристигли у компанију током протекле јесени. Сваки свој корак компанија је одлучила да подели са корисницима, а експеримент који је спровела одговор је на онлајн критике. Они су поставили предложене понуде новог логоа лондонске фирме Џонсон Бенкс онлајн, где је свакоме омогућено да напише коментар.
Мозила и Џонсон Бенкс прегледали су преко 3.000 коментара током пет месеци дугог пројекта. Ови коментари се не рачунају као гласови али су помогли компанији да одлучи који дизајн треба да искористи, преноси Wired.com.
ЖАО НАМ ЈЕ ЉУДИ КОЈИ СУ ОВО КОРИСТИЛИ: Ево како данашњи клинци реагују на геџете из 90их (ВИДЕО)
Тим Мареј, креативни директор Mozille је од новог логоа желео следеће.
1. Желео је да побољша јавно разумевање шта Mozilla ради. Када се каже Мозила већина људи помисли на FireWork pretraživač, али компаније производи и велики број производа, од којих сваки промовише веб писменост и онлајн безбедност.
pic.twitter.com/pIVHkeg2LJ— ФикоР (@FikoR87) February 19, 2017
2. Мареј се нада да ће нови индентитет побољшати рад у тандему Mozilla заједнице. Чланови ће бити у прилици да се играју са њим. Нови лого омогућава корисницима да приложе фотографију, графику или гиф. Неки од кандидата из Џонсон Бенкса је предложио и нацртаног диносауруса или ватромет али то би било јако тешко прилагодити. Овако свако може тастатуром да укуца “моз://а”.
ПРВЕ ФОТКЕ НОВЕ НОКИЕ 3310: Да ли ће нова верзија легендарног телефона изгледати баш ОВАКО? (ФОТО)
Најзанимљивија ствар у вези са експерименталим приступом Мозиле можда неће бити лого, већ колико добро он ради посао.
– Понекад су људи писали читаве есеје о томе које су предности и мане наших седам приступа. Када прођете кроз све коментаре можете да видите широк спектар љубазних, добро образиложених, различитих мишљења – каже Мајкл Џонсон, креативни директор компаније Џонсон задужене за Мозила пројекат.
pic.twitter.com/WTHzkRRuq3— ФикоР (@FikoR87) February 19, 2017
Неке од повратних информација су утицале на коначну одлуку. Неки су хтели да се задржи велико слово “М”, али URL адреса користи мала слова, па је зато коначна одлука пала на мало слово “м”.
Мареј и Џонсон су похвалили све коментаре који су им помогли да донесу одлуку, али су дошли и до једног важног закључка, а то је да када је реч о оваквом пројекту никада нећете моћи да задовољите све стране погото не на интернету.