Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

МОЗИЛА ИМА НОВИ ЛОГО: Али, да ли вам се ово уопште свиђа? (ФОТО)

19.02.2017. 08:42
Mozila
Мозила / Извор: Фото: Twitter printscreen/FikoR87

Интересантно решење.

Победнички дизајн за нови лого Мозиле један је од неколико понуђених који су пристигли у компанију током протекле јесени. Сваки свој корак компанија је одлучила да подели са корисницима, а експеримент који је спровела одговор је на онлајн критике. Они су поставили предложене понуде новог логоа лондонске фирме Џонсон Бенкс онлајн, где је свакоме омогућено да напише коментар.

Мозила и Џонсон Бенкс прегледали су преко 3.000 коментара током пет месеци дугог пројекта. Ови коментари се не рачунају као гласови али су помогли компанији да одлучи који дизајн треба да искористи, преноси Wired.com.

ЖАО НАМ ЈЕ ЉУДИ КОЈИ СУ ОВО КОРИСТИЛИ: Ево како данашњи клинци реагују на геџете из 90их (ВИДЕО)

Тим Мареј, креативни директор Mozille је од новог логоа желео следеће.

1. Желео је да побољша јавно разумевање шта Mozilla ради. Када се каже Мозила већина људи помисли на FireWork pretraživač, али компаније производи и велики број производа, од којих сваки промовише веб писменост и онлајн безбедност.

2. Мареј се нада да ће нови индентитет побољшати рад у тандему Mozilla заједнице. Чланови ће бити у прилици да се играју са њим. Нови лого омогућава корисницима да приложе фотографију, графику или гиф. Неки од кандидата из Џонсон Бенкса је предложио и нацртаног диносауруса или ватромет  али то би било јако тешко прилагодити. Овако свако може тастатуром да укуца “моз://а”.

ПРВЕ ФОТКЕ НОВЕ НОКИЕ 3310: Да ли ће нова верзија легендарног телефона изгледати баш ОВАКО? (ФОТО)

Најзанимљивија ствар у вези са експерименталим приступом Мозиле можда неће бити лого, већ колико добро он ради посао.

– Понекад су људи писали читаве есеје о томе које су предности и мане наших седам приступа. Када прођете кроз све коментаре можете да видите широк спектар љубазних, добро образиложених, различитих мишљења – каже Мајкл Џонсон, креативни директор компаније Џонсон задужене за Мозила пројекат.

Неке од повратних информација су утицале на коначну одлуку. Неки су хтели да се задржи велико слово “М”, али URL адреса користи мала слова, па је зато коначна одлука пала на мало слово “м”.

Мареј и Џонсон су похвалили све коментаре који су им помогли да донесу одлуку, али су дошли и до једног важног закључка, а то је да када је реч о оваквом пројекту никада нећете моћи да задовољите све стране погото не на интернету.