ФОРУМ ИЗАЗОВ 2022 СРЕДИНОМ АПРИЛА У БЕОГРАДУ!
Осми по реду, регионални форум комуникационих лидера – ИЗАЗОВ 2022 биће одржан 12. и 13. априла у хотелу Мона Плаза у Београду, под слоганом „Хандле with царе“.
Реч је о интерактивном пословном догађају, првом овог типа у региону, намењеном искључиво професионалцима из области маркетинга, односа с јавношћу и дигиталних комуникација из компанија и агенција.
Ако бисмо све оно што јесте сврха вољеног и друштвено одговорног бренда свели на „најмањи заједнички садржалац“ то би била брига о некоме или за некога. Осим што би „брига о другом“ требало да буде део свакодневне комуникације, она би требало да буде и у сржи сваке одговорне кампање. Напослетку, у сржи бриге о другом, неспорно лежи – брига о себи. Она подразумева: неговање исправних вредности, конзистентности и доследности. Ако ово становиште применимо на брендове, то би значило да би сваки бренд требало да тежи константном преиспитивању својих вредности. Бригом о себи на известан начин бринемо и о људима око нас. Брендови се бригом о себи брину о својим потрошачима, али и свима онима који су у интеракцији са брендом.
- Кроз слоган 'Хандле with царе' обраћамо се брендовима, односно онима који их воде, дајући им, на неки начин 'упутство' како се понети у тренутку када кампање почињу да заузимају вредносне ставове и артикулишу их током продајних активности. То се не односи нужно на ЦСР активности, већ би, напротив, то требало да буде слоган који ће важити за свакодневне кампање и комуникацију брендова. 'Рукујте пажљиво' потрошачима / сарадницима / вредностима / емоцијама без обзира који је аспект вашег пословања у питању. Брига о бренду = брига о потрошачу – управо је била инспирација агенцији Оватион BBDO, која већ пуних седам година потписује креативни концепт форума ИЗАЗОВ - рекла је Ивана Парчетић Митић, оснивач и ЦЕО Маркетинг мреже, која је организатор форума ИЗАЗОВ 2022.
Ове године теме форума биће, између осталог, ко су лидери будућности; да ли је креативно лидерство кључно за опстанак и раст компаније; како планирати непланиране сценарије и на најефикаснији начин искористити ресурсе са којима располажемо; како помирити одрживост и профит; како друштвено важне теме интегрисати у бренд стратегију и свакодневну комуникацију, а 'не пасти' на клизавом woke терену; како данас меримо креативну ефикасност; ко је одговоран за оглашавање неетичних брендова и пласирање бранд факе news; али и ко је потрошач 3.0 и шта очекује од вашег бренда; долази ли време преиспитивања лојалности и зашто је феедбацк важан за изградњу квалитетног односа клијент-агенција. О стању на тржишту маркетиншких комуникација земаља у региону говориће представници агенција из Србије, Хрватске, Словеније, Црне Горе, БиХ и Македоније.
Посебан сегмент форума биће посвећен подстицању дијалога између агенција и компанија, кроз различите типове интерактивних радионица, а које ове године организују компаније Атлантиц Штарк, Бамби, Фриком, ПепсиЦо – Марбо Продуцт, Нафтна индустрија Србије и Порто Монтенегро. Као и претходних година, на форуму ИЗАЗОВ 2022 биће представљено и најновије истраживање стања струке у региону, које Маркетинг мрежа спроводи пуних осам година.
Пријављивање за учешће на форум комуникационих лидера – ИЗАЗОВ 2022 траје до 31. марта, а број места је ограничен. Више информација пронађите на сајту www.izazovforum.rs