КОД КУЋЕ ЈЕ НАЈБОЉЕ: Српски пилоти хеликоптера све ће да науче на нашој Војној академији
Осим што ће пилоти брже да усвајају знања, омогућава им се брже каријерно напредовање
После 22 године променили смо план и програм школовања наших пилота на ваздухопловном смеру Војне академије. Зато наши пилоти хеликоптера више неће морати да иду на посебне преобуке, већ све што треба да знају научиће већ на Војној академији и одмах када окончају своје школовање моћи ће да постану део посаде ваздухоплова, истакао је министар одбране Александар Вулин, који је током обиласка 204. ваздухопловне бригаде присуствовао обуци кадета Војне академије на ваздухопловима ХТ-49 у 890. мешовитој хеликоптерској ескадрили и обуци кадета у 252. школско-тренажној авијацијској ескадрили.
СРБИЈА ПОНОСНА НА НАШЕ ВАЗДУХОПЛОВСТВО: 98. ваздухопловна бригада опремљена је најмодернијим средствима
ПРИБЛИЖИЛИ СЕ РУСКОЈ ГРАНИЦИ: Су-27 пресрео "Мираже" изнад Црног мора
АРКТИЧКИ ДЕО РУСИЈЕ КАО НИКАД ДО САД: Најмодернија војна технологија ускоро постаје реалност!
Према његовим речима, на тај начин, осим што брже усвајају знања, омогућава им се брже каријерно напредовање, па ће постати вође својих хеликоптера много брже, баш онако као што су радиле генерације пре њих.
- Мењали смо план и програм, мењали смо начин школовања, мењали смо ваздухопловну технику и чинили смо све да ови млади људи буду задовољни што су изабрали овај позив - поручио је министар Вулин.
На обуци на батајничком аеродрому је и кадет пете године Војне академије Александар Димовски који истиче да је та обука специфична јер претходне две деценије кадети нису долазили на обуку за тај хеликоптер.
- Ми смо прва генерација после 20 година. Обука је веома занимљива, јер сам одувек желео да се бавим транспортним летовима и ово је нека врста испуњења мог сна - рекао је кадет Димовски.
Његов "класић" кадет Стефан Грбић говорио је о обуци кадета 141. класе на студијском програму Војно ваздухопловство, односно о обуци пилота авиона на инструменталном летењу.
- Летимо на авиону В54 Ласта и авион је изузетно добар. Опремљен је уређајем Гармин Г500 што нам олакшава обуку у инструменталном летењу. Такође, обука је интересантна, али захтева концентрацију у току лета, поготово инструментални прилаз, а након завршеног инструменталног летења очекује нас обука у ноћном летењу - истакао је кадет Грбић.