ВЕШТАК ШОКИРАО - ТО ЈЕ ИЗНЕНАЂУЈУЋЕ: Недостају ТРИ ОДЛУЧУЈУЋЕ ствари у случају аутобуса смрти у Бугарској
Експерт је детаљно објаснио о каквој деоници се ради
Председник Синдиката возача Јонко Иванов у емисији "Бугарска ујутру" прокоментарисао је стравичну трагедију која се јутрос догодила на путу у Бугарској, у којој је погинуло најмање 46 особа.
ОБЈАВЉЕН СНИМАК АУТОБУСА ПРЕ НЕСРЕЋЕ: Враћали се из Истанбула, ништа није слутило на трагедију (ВИДЕО)
ЕВО КО ЈЕ ПРЕВОЗНИК АУТОБУСА СМРТИ У БУГАРСКОЈ: Родбина и пријатељи путника окупљају се испред агенције, чекају списак мртвих
БУГАРСКИ МИНИСТАР У ШОКУ НАКОН ТРАГЕДИЈЕ: Никада нисам видео овако нешто, призор није за свакога
Он је објаснио да је реч о деоници са много скретања са спустова и успона, као и да се не ради о ауто-путу, већ о магистралном - максимална брзина је 120 км/х.
- На овим стрмим падинама моторна кочница аутомобила је затегнута, то је одговорност возача. Ниске заштитне ограде не би требало да постоје на тако ризичним деоницама - рекао је он за "Булгариа ОН АИР".
- Дужност је оног ко је у надлежности да одржава овај пут, у зависности од услова, да постави додатне ограничавајуће знакове за смањење брзине. У случају слабе кише ствара се блатњав коловоз и гуме не могу имати добру вучу на таквој подлози. У случају неодговарајуће брзине и неспретности са радом кочионог система, возилом се не може управљати - објаснио је вештак.
Иванов је истакао да је дошло до ударца у заштитну ограду десно од аутобуса. Према његовим речима, изненађујуће је да од 14 до 8 сати немамо слику ситуације. Изненађујуће је било и то што није било сведока несреће.
- Имамо пут, возило и возача - једна од ове три ствари или све три су довеле до ове трагедије. У аутобусу треба да се возе два возача. Да ли је умор у питању? Возач улази у Бугарску у 22 сата и путује дугу релацију, зауставља се око 1 сат после поноћи да се одмори. И путници су пали, што значи да нису сви спавали током овог периода - рекао је он.
Он је објаснио да је заштитна ограда нова, да је успела да заустави аутобус и да је урадила свој посао.
Како каже, полицијске патроле требало би да стоје баш на таквих деоницама, где постоји потенцијална опасност од несреће.