ФРУЦТАЛ СОКОВИ – Шта их чини тако посебним?
Вероватно сте могли приметити да се од скоро на домаћем тржишту могу пронаћи 100% воћни сокови, са витаминима и без додатих шећера који долазе из компаније Фруцтал.
Та компанија, симбол једног времена, већ осам деценија и упркос свим изазовима успешно послује на свим тржиштима бивше Југославије. Фруцтал је не само симбол једног времена, већ и симбол квалитета, захваљујући којем је одувек на врху листе и први избор при куповини сокова.
Фруцтал је своје прво дрво јабуке засадио 5. октобра 1945. године, када је пет радника почело да ради у напуштеној згради бивше текстилне фабрике. Баш и сам лого компаније симболизује то прво засађено дрво, а инспирација за назив бренда потиче од речи „frutta“, која значи воће. У годинама које следе, компанија је напредовала, уводила механизацију и модернизацију технолошких процеса постављајући темеље Фруцталовог квалитета и имена. Сам лого компаније управо указује на њихово трајно опредељење, а то је да потрошачима понуде најквалитетније и потпуно природне производе. Дакле, квалитет је оно што је наслеђе Фруцтала, који већ 80 година одолева модерним трендовима у производњи сокова користећи само право воће, поштујући најстроже критеријуме квалитета кад су у питању избор сировина односно воћа, и крајњих производа.
Из Фруцтала на тржишту Србије од скоро се могу пронаћи сокови од 100% најквалитетнијег воћа, са додатим витаминима али без додатих шећера, који садрже само сећере природно садржане у воћу. Сокови су у практичним паковањима, флашицама, што их чини идеалним за освежење у покрету. Одличан су избор за све који воде здрав живот и који се здраво хране. У летњим данима који су пред нама ови сокови биће идеално и скроз природно освежење за све генерације.