Дух креативности и иновација прави спектакл за све љубитеље моде - Завршен 54. Perwoll Fashion Week
Успешно је завршен 54. Perwoll Fashion Week, који је од 17. до 25. октобра 2024. године у Београду привукао љубитеље домаће моде и пружио прилику реномираним дизајнерима, младим креативцима и брендовима да представе своја дела.
Централна локација догађаја била је у Хангару у Луци Београд, где се дневно окупљало више од 2000 посетилаца, уживајући у ревијама, изложбама и пратећим програмима.
Манифестација је отворена ревијом Фантастично путовање, омажом Слађани Милошевић, принцези домаће рок сцене. Више од 40 дизајнера са простора бивше Југославије представило је креације инспирисане њеним стилом и уметничким наслеђем, а многе познате личности прошетале су пистом уз њене хитове.
У духу савремене креативности, кампања овогодишњег BFW-a носила је назив ПокушАИ! (Даре то трАИ!), чиме су дизајнери позвани да истраже могућности вештачке интелигенције у стварању моде. У том циљу организована је специјална радионица Даре то трАИ, која је пружила едукацију о коришћењу АИ у креативном процесу. Јесења визуелна кампања истакла је важност упорности у креативним процесима, док су аутори визуала били Дејана Момчиловић, Ана Трошић Трајковић, Невена Ивановић и агенција НЕОВЕРСЕ, у сарадњи са АИ.
Београдска недеља моде ове године представила је и многе младе таленте кроз такмичење за награду Борис Николић и ‘’Фасхион Инцубатор by Perwoll’’, посвећене иновативним и одрживим праксама. На финалној ревији конкурса ‘’Фасхион Инцубатор by Perwol’’l, жири је у веома јакој конкуренцији од 17 финалиста имао тежак задатак да одабере три победника, који ће бити проглашени 5. новембра на BFW AWARDS NIGHT у Силосима. Награда за победнике обухвата организацију њихових самосталних ревија и финансијску подршку за израду колекције од стране бренда Perwoll.
Поред ревија, модна публика имала је прилику да ужива у уметничким поставкама, изложбама модне фотографије и тематским изложбама у фоајеу Хангара и на градским локацијама, док је финално затварање обележено изложбом Фантастично модно путовање Слађане Милошевић у Културном центру Силоси.
Овосезонски BFW поново је потврдио свој статус најважнијег модног догађаја у региону, доносећи јединствено искуство у којем мода, уметност и технологија постају једно. Бренд Perwoll, као генерални спонзор манифестације, већ дуги низ година промовише спору моду и на тај начин позитивно утиче на навике њених љубитеља, смањујући еколошке ризике у њиховом окружењу. Подстицање одрживости у свакодневном приступу моди један је од приоритета Perwoll-a, који омогућава да замислимо лепшу и зеленију будућност. Сарадња, која је у том циљу настала са истакнутим модним догађајем Белграде Fashion Week, настављена је и ове године, под новим слоганом бренда Perwoll #RethinkNew.