Гоца Тржан БЕСНА - није могла да верује шта је постао МОДНИ ТРЕНД: "Изгледа се као хобит у томе, ружне су "
Једна од урбаних поп икона Србије негира да оваква обућа може да буду статусни симбол.
Гоца Тржан важи за једну од икона поп домаће музике већ више деценија.
Она је позната по томе да је увек ишла својим путем и да никада није робовала модним трендовима, нити се селбо подводила мирљењима масе.
Од марта почињу ДАНИ У КОЈИМА ЈЕ СВЕ МОГУЋЕ: Посебну срећу имаће ОВА 3 ЗНАКА - чека их ВЕЛИКА ЉУБАВ!
Све смо се ложиле на њега, а сада је НЕПРЕПОЗНАТЉИВ: ''Зверка'' се потпуно запустио, ЕВО како изгледа данас
Од марта почињу ДАНИ У КОЈИМА ЈЕ СВЕ МОГУЋЕ: Посебну срећу имаће ОВА 3 ЗНАКА - чека их ВЕЛИКА ЉУБАВ!
Стога је у једној емисији пред Огњеном Амиџићем прокоментарисала цену патика једног моног бренда и тренда који она сматра ружним .
Она са видно изнервирала и почела да виче:
- 700 евра патике? Зашто друже? Шта кошта на њима 700 евра? Изгледају као пегла? Зашто бих носила пеглу која није удобна и изгледам као Хобит у њој? Зато што неко рекао да не то статусни суимбол? Па мени није статусни симбол - викала је Гоца видно изнервирана.
Зашто су неки брендови статусни симболи иако су ружни?
Поједини брендови патика постају статусни симболи из различитих разлога, иако неки сматрају да су "ружни". Ево неколико фактора који могу доприниети томе Брендови често улажу велике напоре у стварање перцепције ексклузивности и престижа путем својих маркетиншких кампања. То може укључивати ангажирање познатих личности, креирање посебних колекција или организирање ексклузивних догађаја, што све повећава перцепцију вриједности бренда. Одређене патике постају популарне због своје повезаности с одређеним субкултурама или заједницама. Људи могу носити одређене брендове како би показали припадност одређеној групи или стилу живота.
Гоцину рекцију можете да послушате у наставку: