Cena ulaznice ravna stanu u Beogradu - evo koliko zapravo košta Met Gala, FRAPIRAĆETE SE
Svakog prvog ponedeljka u maju, svedočimo najglamuroznijoj noći godine, kada se zvezde odlučuju za najekstravagantnije kombinacije koje će poneti.
Tema ekstravagance, koja je godišnja akcija prikupljanja sredstava za Institut za kostime Metropoliten muzeja umetnosti, jeste "Uspavane lepotice: Ponovno buđenje mode". Događaj je odao počast fragilnim komadima, 50 istorijskih dizajna, čuva Institut za kostime.
Preko 250 odevnih predmeta će biti izloženo, od kojih su neki ponovo osmišljeni kroz zvučno oblikovanje, video animaciju, projekciju svetlosti i specijalne efekte zbog njihove krhke prirode. Fokus će biti stavljen na životnu sredinu, razdvajajući delove u tri zone: kopno, more i nebo.
Uz glavnu urednicu "Voga" Anu Vintur, svečanost je imala i druge domaćine i to: Zendeju, Dženifer Lopez, Bed Banija i Krisa Hemsvorta.
Iako Vinturova pažljivo bira svakog gosta pozvanog na Met Gali, to ne znači nužno da imaju priliku da prisustvuju besplatno.
Evo sve što treba da znate o tome koliko zapravo košta odlazak na Met Galu.
Prema "Njujork tajmsu", jedna karta za mesto ove godine koštala je 70 hiljade evra, dok za sto treba da izdvojite najmanje 325 hiljade evra.
U 2018. karte nisu bile ni približno tako skupe. "Njujork tajms" je izvestio da su karte koštale oko 27 hiljada evra po komadu u to vreme i da je koštalo oko 255 hiljade evra za rezervaciju stola na događaju. Sledeće godine cene su blago porasle. "Ivning standard" je objavio da je jedna ulaznica za Met Galu 2019. koštala 32 hiljade evra.
Pre nego što je gala bila popularna kao sada, cena za odlazak je bila znatno niža. Od sedamdesete do osamdesete, cena jedne karte iznosila je čak hiljadu evra po komadu, prema magazinu "WWD". Kako su godine prolazile, rast cena nije bio previše značajan. Od 2001. godine cena je krenula da skače i koštala je 3200 evra.
Iako svaka ulaznica za ovogodišnji događaj košta 70 hiljada evra po osobi, to ne znači da su poznate ličnosti te koje plaćaju ovu veliku cenu. Dizajneri su ti koji obično kupuju sto na događaju, a zatim ga popunjavaju slavnim ličnostima koje stilizuju, navodi "WWD".
Odatle, Vintur odlučuje ko će od poznatih ličnosti koje su dizajneri odabrali, da prisustvuju događaju. Ana Vintur je inače poznata kao veoma izbirljiva kada pravi svoju listu gostiju. "WWD" je tvrdio da su dizajneri ranije kupili sto i da su na zahtev Vinturove zamenili svog nameravanog slavnog gosta.
Srbija Danas/stil.kurir.rs/Prenela S.S.