Цена улазнице равна стану у Београду - ево колико заправо кошта Мет Гала, ФРАПИРАЋЕТЕ СЕ
Сваког првог понедељка у мају, сведочимо најгламурознијој ноћи године, када се звезде одлучују за најекстравагантније комбинације које ће понети.
Тема екстраваганце, која је годишња акција прикупљања средстава за Институт за костиме Метрополитен музеја уметности, јесте "Успаване лепотице: Поновно буђење моде". Догађај је одао почаст фрагилним комадима, 50 историјских дизајна, чува Институт за костиме.
Преко 250 одевних предмета ће бити изложено, од којих су неки поново осмишљени кроз звучно обликовање, видео анимацију, пројекцију светлости и специјалне ефекте због њихове крхке природе. Фокус ће бити стављен на животну средину, раздвајајући делове у три зоне: копно, море и небо.
Уз главну уредницу "Вога" Ану Винтур, свечаност је имала и друге домаћине и то: Зендеју, Џенифер Лопез, Бед Банија и Криса Хемсворта.
Иако Винтурова пажљиво бира сваког госта позваног на Мет Гали, то не значи нужно да имају прилику да присуствују бесплатно.
Ево све што треба да знате о томе колико заправо кошта одлазак на Мет Галу.
Према "Њујорк тајмсу", једна карта за место ове године коштала је 70 хиљаде евра, док за сто треба да издвојите најмање 325 хиљаде евра.
У 2018. карте нису биле ни приближно тако скупе. "Њујорк тајмс" је известио да су карте коштале око 27 хиљада евра по комаду у то време и да је коштало око 255 хиљаде евра за резервацију стола на догађају. Следеће године цене су благо порасле. "Ивнинг стандард" је објавио да је једна улазница за Мет Галу 2019. коштала 32 хиљаде евра.
Пре него што је гала била популарна као сада, цена за одлазак је била знатно нижа. Од седамдесете до осамдесете, цена једне карте износила је чак хиљаду евра по комаду, према магазину "WWD". Како су године пролазиле, раст цена није био превише значајан. Од 2001. године цена је кренула да скаче и коштала је 3200 евра.
Иако свака улазница за овогодишњи догађај кошта 70 хиљада евра по особи, то не значи да су познате личности те које плаћају ову велику цену. Дизајнери су ти који обично купују сто на догађају, а затим га попуњавају славним личностима које стилизују, наводи "WWD".
Одатле, Винтур одлучује ко ће од познатих личности које су дизајнери одабрали, да присуствују догађају. Ана Винтур је иначе позната као веома избирљива када прави своју листу гостију. "WWD" је тврдио да су дизајнери раније купили сто и да су на захтев Винтурове заменили свог намераваног славног госта.
Србија Данас/stil.kurir.rs/Пренела С.С.