MESEČNO I DO 1.500 EVRA U DŽEPU: Ovaj biznis u Srbiji donosi laku zaradu, ulaganja nisu velika, a tržište nezasito
Ovako funkcioniše ovaj unosan posao
Kod putovanja avionom, u velikom broju slučajeva postoji jedan problem. Šta ćete da radite sa automobilom sa kojim ste se dovezli? Nekolicina ljudi, je u rešavanju tog problema pronašla više nego unosan biznis, koji može mesečno da vam donese, čak i "van sezone" i vanrednih situacija zaradu od minimum 3.000 evra.
DANAS ISPLATA NOVCA: Pare ležu na tekuće račune građana
VELIKE PROMENE U ŠKOLAMA ŠIROM SRBIJE: Četvrtina đaka prelazi na onlajn nastavu, školarci od danas po novom modelu
ONI SADA TRLJALJU RUKE! Kruna proizvodnje u Srbiji - troduplo više novca za njih (FOTO)
Reč je o privatnim parkinzima u okolini aerodroma koji su poslednjih godina "nikli kao pečurke posle kiše". Veliki broj njih je skocentrisan u Surčinu, i drugim naseljima u blizini beogradskog aerodroma. Da bi čitav posao mogao neometano da funkcioniše početna ulaganja nisu mala, ali se ona isplate i za manje od godinu dana (ako je sezona bila dobra).
Vlasnik jednog od parkinga nadomak beogradskog aerodroma objasnio je kako sve funkcioniše.
- Ovako, prvo nas pronađete na Guglu, rezervišete parking u par koraka (odredite datum dolaska i povratka). Zatim dođete kod nas, parkirate automobil, kaže Ćosović.
- Ključ nosite sa sobom, a mi Vas, našim vozilom vozimo do aerodroma koji je udaljen negde oko 3 kilometra od placa, nastavlja on.
On dodaje i da je potrebno da se ostavi broj leta.
- Mi vaš let pratimo, i kad sletite dolazimo po vas na terminal i vraćamo do vašeg vozila, nastavlja Ćosović.
On ističe i da je na samu ideju došao kroz lično korišćenje sličnih usluga po raznim svetskim destinacijama, ali i kao potreba da se "bliskim" ljudima sa invaliditetom napravi radno mesto (usled dugogodišnjeg bavljenja humanitarnim radom.
Kako kaže, koji je u posao ušao pre nekoliko godina, tačnije 2018. godine, ulaganja su "prilična".
- Na prvom mestu plac, koji me je izašao 80.000 evra, zatim asfalt podloga oko 35.000 evra, kancelarija 10.000 evra. Arterijski bunar, sa mogućnošću izgradnje autoperionice je koštao 5.000 evra, rampa, toalet i nivelacija za osobe sa posebnim potrebama me je takođe 5.000 evra. Dakle, oko 135.000 evra ukupno, kaže Ćosović i dodaje da se radi o parkingu kapaciteta 130 vozila.
Uzmimo prvo za primer idealan slučaj. Kako je naš sagovornik naveo, ljudi u vrhuncu letnje sezone u proseku svoje automobile ostavljaju na parkingu osam dana, što on naplaćuje 3.700 dinara, i da kažemo da je kapacitet parkinga popunjen automobilima koji na njemu ostaju 8 dana (i da mesečno mogu da se urade 4 takva ciklusa (otprilike), računica bi trebala da izgleda ovako: 3.700 dinara*130 mesta*4 , što izađe na oko 1.924.000 dinara ili ti oko 16.360 evra.
Ipak, ovo je samo idealan slučaj.
Što se tiče realne zarade, kaže naš sagovornik, ona zavisi od mnogo faktora, prvenstveno sezone, te da leti, kada se više ostavljaju automobili na duže da se može zaraditi približno gorenavedenom idealnom slučaju. U suprotnom zarada varira, tj. može biti niska i do 1.500 evra mesečno.