МЕСЕЧНО И ДО 1.500 ЕВРА У ЏЕПУ: Овај бизнис у Србији доноси лаку зараду, улагања нису велика, а тржиште незасито
Овако функционише овај уносан посао
Код путовања авионом, у великом броју случајева постоји један проблем. Шта ћете да радите са аутомобилом са којим сте се довезли? Неколицина људи, је у решавању тог проблема пронашла више него уносан бизнис, који може месечно да вам донесе, чак и "ван сезоне" и ванредних ситуација зараду од минимум 3.000 евра.
ДАНАС ИСПЛАТА НОВЦА: Паре лежу на текуће рачуне грађана
ВЕЛИКЕ ПРОМЕНЕ У ШКОЛАМА ШИРОМ СРБИЈЕ: Четвртина ђака прелази на онлајн наставу, школарци од данас по новом моделу
ОНИ САДА ТРЉАЉУ РУКЕ! Круна производње у Србији - тродупло више новца за њих (ФОТО)
Реч је о приватним паркинзима у околини аеродрома који су последњих година "никли као печурке после кише". Велики број њих је скоцентрисан у Сурчину, и другим насељима у близини београдског аеродрома. Да би читав посао могао неометано да функционише почетна улагања нису мала, али се она исплате и за мање од годину дана (ако је сезона била добра).
Власник једног од паркинга надомак београдског аеродрома објаснио је како све функционише.
- Овако, прво нас пронађете на Гуглу, резервишете паркинг у пар корака (одредите датум доласка и повратка). Затим дођете код нас, паркирате аутомобил, каже Ћосовић.
- Кључ носите са собом, а ми Вас, нашим возилом возимо до аеродрома који је удаљен негде око 3 километра од плаца, наставља он.
Он додаје и да је потребно да се остави број лета.
- Ми ваш лет пратимо, и кад слетите долазимо по вас на терминал и враћамо до вашег возила, наставља Ћосовић.
Он истиче и да је на саму идеју дошао кроз лично коришћење сличних услуга по разним светским дестинацијама, али и као потреба да се "блиским" људима са инвалидитетом направи радно место (услед дугогодишњег бављења хуманитарним радом.
Како каже, који је у посао ушао пре неколико година, тачније 2018. године, улагања су "прилична".
- На првом месту плац, који ме је изашао 80.000 евра, затим асфалт подлога око 35.000 евра, канцеларија 10.000 евра. Артеријски бунар, са могућношћу изградње аутоперионице је коштао 5.000 евра, рампа, тоалет и нивелација за особе са посебним потребама ме је такође 5.000 евра. Дакле, око 135.000 евра укупно, каже Ћосовић и додаје да се ради о паркингу капацитета 130 возила.
Узмимо прво за пример идеалан случај. Како је наш саговорник навео, људи у врхунцу летње сезоне у просеку своје аутомобиле остављају на паркингу осам дана, што он наплаћује 3.700 динара, и да кажемо да је капацитет паркинга попуњен аутомобилима који на њему остају 8 дана (и да месечно могу да се ураде 4 таква циклуса (отприлике), рачуница би требала да изгледа овако: 3.700 динара*130 места*4 , што изађе на око 1.924.000 динара или ти око 16.360 евра.
Ипак, ово је само идеалан случај.
Што се тиче реалне зараде, каже наш саговорник, она зависи од много фактора, првенствено сезоне, те да лети, када се више остављају аутомобили на дуже да се може зарадити приближно горенаведеном идеалном случају. У супротном зарада варира, тј. може бити ниска и до 1.500 евра месечно.