ZAVRŠEN 8. WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Uprkos blokadama, cela regija u Rovinju
Dvostrukim koncertom zagrebačkih punk veterana Kawasaki 3p i kantautora Mikija Solusa u Rovinju je završen 8. Weekend Media Festival, najveće regionalno okupljanje najpre komunikacijske, ali sve više i ostalih industrija.
Uprkos logističkim teškoćama zbog blokade granica, u Rovinj je stiglo oko 4.000 posetilaca iz cele regije, koji su u dva dana mogli da biraju između više od 60 predavanja, panela i prezentacija vrlo širokog spektra tema, od marketinga i PR-a, preko medija i telekomunikacija, do zdravstva i glazbe.
„Uvod u ovaj osmi Weekend bio je turbulentan za celu regiju, ali na kraju smo veoma zadovoljni kako se naš festival odvijao. Gotovo svi koji su to želeli na kraju su i stigli u Rovinj, reakcije na pripremljeni program su odlične, dvorane su bile pune, vođene su zanimljive i dinamične rasprave, a na kraju smo se svi sjajno zabavljali do ranih jutarnjih sati. Weekend je već postao tradicija, mesto kojem se ljudi vraćaju, siguran sam da će tako biti i sledeće godine“, rekao je direktor festivala Tomo Ricov.
Broj dvorana u kojima se održavao program povećan je na šest, uvođenjem Radnog prostora u kojem je održano dodatnih desetak prezentacija.
„Svake godine proširujemo opseg tema pa je interes za učestvovanje u programu Weekenda sve veći. Ostajemo privrženi stalnim inovacijama, pa tako i sledeće godine možete očekivati nešto novo, ne samo u sadržaju, nego i u načinima prezentacije“, najavio je direktor programa Nikola Vrdoljak.
U Rovinju smo u protekla dva dana, između ostalog, saznali da Uber uskoro stiže u Hrvatsku i Srbiju, Hrvatska turistička zajednica predstavila je prve vizuale svoje nove kampanje pod sloganom „Croatia, Full of Life“, a članovi grupe Laibach preneli su svoja iskustva iz Severne Koreje.
Drugoga dana posetioci Weekenda saznali su tajne PR-a iz Silicijske doline i pet megatrendova u medijima, oglašivači i agencije su se obvezali na odgovorniju komunikaciju prema deci s obzirom na rast gojaznosti, a burnu raspravu izazvalo je pitanje je li bolje ostati u Hrvatskoj ili tražiti sreću u inostranstvu. Vodeći hrvatski mediji najavili su da neće jasno izraziti svoju podršku pojedinim političkim opcijama uoči predstojećih izbora, ali neće ni skrivati svoj stav.
Više od 150 predavača iz Hrvatske, regije i sveta predstavilo je najnovije trendove u svetu komunikacija, a među njima je bilo i puno globalno prepoznatljivih imena, poput bivšeg svetskog rekordera Colina Jacksona, slavnog TV producenta Petea Radovicha, glavnog urednika Digidaya Briana Morrisseyja i PR gurua Jonathana Hirshona.
Revija BalCannes i ove je godine odabrala i prikazala 25 najboljih reklamih radova iz cele regije, a dodeljene su i nagrade SoMo Borac za najbolje radove u osam kategorija digitalnog marketinga.
Weekend je i ove godine pratilo oko 500 akreditovanih novinara, a 400 studenata iz cele regije dobilo je besplatne akreditacije. Pripreme za sledeći, 9. Weekend Media Festival, već su počele.