ЗАВРШЕН 8. WEEKEND МЕДИА ФЕСТИВАЛ: Упркос блокадама, цела регија у Ровињу
Двоструким концертом загребачких пунк ветерана Kawasaki 3п и кантаутора Микија Солуса у Ровињу је завршен 8. Weekend Медиа Фестивал, највеће регионално окупљање најпре комуникацијске, али све више и осталих индустрија.
Упркос логистичким тешкоћама због блокаде граница, у Ровињ је стигло око 4.000 посетилаца из целе регије, који су у два дана могли да бирају између више од 60 предавања, панела и презентација врло широког спектра тема, од маркетинга и ПР-а, преко медија и телекомуникација, до здравства и глазбе.
„Увод у овај осми Weekend био је турбулентан за целу регију, али на крају смо веома задовољни како се наш фестивал одвијао. Готово сви који су то желели на крају су и стигли у Ровињ, реакције на припремљени програм су одличне, дворане су биле пуне, вођене су занимљиве и динамичне расправе, а на крају смо се сви сјајно забављали до раних јутарњих сати. Weekend је већ постао традиција, место којем се људи враћају, сигуран сам да ће тако бити и следеће године“, рекао је директор фестивала Томо Рицов.
Број дворана у којима се одржавао програм повећан је на шест, увођењем Радног простора у којем је одржано додатних десетак презентација.
„Сваке године проширујемо опсег тема па је интерес за учествовање у програму Weekenda све већи. Остајемо привржени сталним иновацијама, па тако и следеће године можете очекивати нешто ново, не само у садржају, него и у начинима презентације“, најавио је директор програма Никола Врдољак.
У Ровињу смо у протекла два дана, између осталог, сазнали да Убер ускоро стиже у Хрватску и Србију, Хрватска туристичка заједница представила је прве визуале своје нове кампање под слоганом „Цроатиа, Full оф Лифе“, а чланови групе Laibach пренели су своја искуства из Северне Кореје.
Другога дана посетиоци Weekenda сазнали су тајне ПР-а из Силицијске долине и пет мегатрендова у медијима, оглашивачи и агенције су се обвезали на одговорнију комуникацију према деци с обзиром на раст гојазности, а бурну расправу изазвало је питање је ли боље остати у Хрватској или тражити срећу у иностранству. Водећи хрватски медији најавили су да неће јасно изразити своју подршку појединим политичким опцијама уочи предстојећих избора, али неће ни скривати свој став.
Више од 150 предавача из Хрватске, регије и света представило је најновије трендове у свету комуникација, а међу њима је било и пуно глобално препознатљивих имена, попут бившег светског рекордера Цолина Јацксона, славног ТВ продуцента Петеа Radovicha, главног уредника Digidaya Бриана Morrisseyja и ПР гуруа Jonathana Хирсхона.
Ревија BalCannes и ове је године одабрала и приказала 25 најбољих рекламих радова из целе регије, а додељене су и награде СоМо Борац за најбоље радове у осам категорија дигиталног маркетинга.
Weekend је и ове године пратило око 500 акредитованих новинара, а 400 студената из целе регије добило је бесплатне акредитације. Припреме за следећи, 9. Weekend Медиа Фестивал, већ су почеле.