ОВО СЕ НЕ ВИЂА СВАКИ ДАН: Савршена улично легална тркачка машина Ф1 педигреа
Модел једне мале компаније.
Nichols Царс је основан од стране Стива Николса, човека који дефинитивно зна шта ради, јер је управо он представио угљенична влакна Формула 1 шампионату током времена када је био главни дизајнер на МП4/4 моделу којим је Ајртон Сена управљао 1988. године и освојио своју прву од три Ф1 титула у поретку возача.
ОБАВЕЗНО ЈЕ ЗНАТИ: Како проверити да ли ради АБС и зашто се НЕ ПАЛИ увек лампица кад не ради? (ВИДЕО)
КОД ЈЕФТИНИЈИХ ПОЛОВЊАКА ЈЕ ЛАКШЕ ДА СЕ ШТЕЛУЈЕ КИЛОМЕТРАЖА? Ево шта каже истраживање
НЕМОЈТЕ ЈЕ УПРОПАСТИТИ ПРЕ ВРЕМЕНА: Како одржавати кацигу и има ли потребе за тим?
Он је такође радио на Ф1 програмима тимова Ferrari, Јагуар, Јордан и Саубер, што је више него добар ЦВ и техничка експретиза за његов први самостални аутомобил, иако инспирација за његов дизајн долази из доста даље историје компаније МцЛарен.
Именом и стилом, Н1А модел компаније Nichols пружа омаж МцЛарен М1А аутомобилу, тркачкој машини затворених точкова, креираној од 1963. и 1968. године. М1А тркачки модел такмичио се у жестокој Гроуп 7 класи у Европи средином шездесетих година, као и у Унитед Статес Роад Рацинг шампионатима у Северној Америци.
Модерни Н1А поседује брутално аеродинамичну каросерију која је недвосмислено слична, али је креирана од угљеничних влакана и доста је шира и дужа од оне која ју је инспирисала. Нови модел поседује доста веће деветнаест инча велике напред и двадесет инча велике точкове позади, умотане у модерне Michelin Пилот Спорт Цуп 2 гуме, док алуминијумска шасија поседује дупле контролне руке на све четири стране, заједно са стандардном контролом проклизавања и може бити опремљена по жељи серво управљањем и АБС системом.
Међутим, срце прелепог Н1А модела представља седмолитарски СЛ В8 модел смештен иза задњег седишта, задужен за покретање задње осовине путем шестостепеног мануалног мењача са класичним опен-гате преносником. Оригинални М1А модели креирани су са агрегатима добрим за 310 и 550 кс, али је овај модификован од стране Лангфорд Перформанце Енгинееринг бренда, чији се газда Ричард Лангфорд налазио иза легендарног Cosworth ДФВ пројекта, који је годинама доминирао Ф1 шампионатом. Ова модификација резултирала је повећањем снаге на 650 кс на задњој осовини, што је изузетно висока цифра посебно када се у обзир узме килажа модела која је нижа од једне тоне.
Компанија Nichols Царс неће креирати више од сто В8 седмолитарских јединица овог модела у серији, укључујући и петнаест специјално изграђених у част броју победа МцЛарен МП4/4 модела.